Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز شنبه در دیدار با رییس‌کل حفاظت‌واطلاعات قوه قضاییه کشور، افزود: مسیر حرکت قوه قضاییه مثبت است و  این مسیر حرکت تراز انقلاب است.

وی در ادامه به بازخوانی بیانات امام خمینی (ره) در رابطه با اهمیت قوه قضاییه پرداخت و ادامه داد: برای رسیدن به این مهم توجه به آموزه‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی در جامعه، بیان داشت: ارایه گزارش خدمات صورت گرفته می‌تواند روح امید را در جامعه گسترش دهد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در کادر سازی و جانشین پروری، افزود : باید در سیستم قضایی هم در سطح مدیران و هم در سطح قضات، کادر سازی و جانشین پروری کنیم.

امام‌جمعه کرج با تاکید بر لزوم توجه به پیشگیری از جرم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در تاکیدات ۶ بندی خود به قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰، پیشگیری از جرم را یک امر فرا قوه‌ای شماردند و باید ارتباط با سایر قوا برای این امر تقویت شود.

آیت‌الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه غیر از دستگاه ناظر در سیستم قضایی هر بخش باید برای خود سیستم ارزیابی داشته باشد، اظهار داشت: هر بخش و قسمت با توجه به سند تحول قضایی، منویات رهبر معظم انقلاب و مسایل استان البرز برای ارتقای کار خود، سیستم ارزیابی مستقلی را در نظر بگیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تاکید بر لزوم عملکرد جهادی در سیستم قضایی، گفت: نتیجه این مدیریت و عملکرد جهادی باید اصلاح درونی، بهبود و تعالی سازمانی باشد.

وی در ادامه به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با کار جهادی پرداخت و یاد آورشد: رهبرمعظم انقلاب  می‌فرمایند ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم؛ ما هر جا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هر جا از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.

رییس ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز با تاکید بر توجه به فعالیت رسانه‌ای، گفت: دشمن با تمام قوا برای هجمه به سیستم قضایی کشور فعالیت می‌کند و ما باید فضای رسانه‌ای را فعال کنیم.

آیت‌الله حسینی همدانی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی عمومی از خدمات و اقدامات دستگاه قضا، افزود: باید با جلوه‌های بصری و به‌صورت هنرمندانه این مطالب را در اختیار مردم گذاشت تا اثرگذار باشد.

وی  با اشاره به سامانه خدمات الکترونیک قضایی، گفت: الکترونیک شدن برخی از خدمات قضایی در جهت کاهش مراجعات حضوری، کاری پسندیده است که باید با فرهنگ‌سازی گسترش پیدا کند.

 در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عبداللهی رییس‌کل حفاظت‌واطلاعات قوه قضاییه در سخنانی به مسایل روز جامعه و کشور و رییس کل دادگستری البرز نیز  به ارایه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

برچسب‌ها امام جمعه کرج کرج قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرج کرج قوه قضاییه امام جمعه کرج کرج قوه قضاییه رهبر معظم انقلاب امام جمعه کرج حسینی همدانی استان البرز سیستم قضایی قوه قضاییه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود