Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:02:51 GMT

برق بد مصرف‌ها در کرمانشاه قطع شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۴۹۶۹

برق بد مصرف‌ها در کرمانشاه قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با توجه به هشدارهای داده شده مبنی بر قطع برق مشترکان بدمصرف، برق تعدادی از این مشترکان در استان کرمانشاه قطع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه ، به دنبال افزایش استفاده از وسایل برقی پرمصرف در زمان اوج بار و هشدارهای داده شده مبنی بر لزوم مدیریت مصرف برق به مشترکین پرمصرف و بد مصرف، برق چندین مشترک که توجهی به هشدارهای ارائه شده نکرده بودند، قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس مصوبه هیئت وزیران همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظف‌اند در ساعات اداری حداقل 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان 60 درصد، مصرف برق خود را کاهش دهند.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اظهار داشت: اولویت اصلی تأمین برق بخش خانگی است که در همین راستا به صورت مکرر به مشترکین پرمصرف هشدار داده شد که با مدیریت مصرف برق در کاهش بار شبکه توزیع برق و تأمین برق مشترکان خانگی همکاری کنند و در غیر این صورت با قطع برق مواجه می‌شوند.

دستور قطع و اخطار برای 21 نهاد و سازمان خصوصی پُرمصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد هشدار دادستان خراسان جنوبی به دستگاه‌های خدمت‌رسان/ بدون اطلاع قبلی برق، گاز یا آب واحد تولیدی قطع نشود

وی با بیان اینکه در مسیر تأمین آسایش و رفاه هموطنان، هیچ گونه مدارایی با پرمصرف‌ها نمی‌شود افزود: هر مشترکی که به مصوبه ابلاغی هیئت وزیران بی‌اعتنا باشد با قطع برق مواجه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه عنوان کرد: برای مشترکان بدمصرف‌ اصلاح تعرفه‌ها انجام می‌شود و همچنین در حال نصب تجهیزات اندازه‌گیری هوشمند هستیم تا مشترکین بد مصرف به‌صورت ویژه شناسایی شوند‌.

مرادی با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر تغییر ساعات کاری ادارات گفت: این مصوبه راهکاری مؤثر در کاهش بار شبکه برق در ساعات اوج بار است و این کاهش مصرف به دلیل همکاری ارزنده دستگاه‌ها و نهادهای اداری بوده است و تداوم آن می‌تواند بخش زیادی از دغدغه تأمین برق در تابستان پیشرو را برطرف کند.

وی افزود: در عین‌ حال برخی از ادارات نیز همکاری مناسبی در این‌ خصوص نداشته‌اند که پس از ارائه اخطار، نسبت به قطع برق آنان اقدام شده است.

انتهای پیام/832/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حامل های انرژی حامل های انرژی استان کرمانشاه مصرف برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند

مهدی شفیعی زاده مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

او افزود: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسات رضوی ادامه داد: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک دانست و بیان کرد: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

او به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان