Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: حفظ حرمت پرسنل نظامی در فرآیند دادرسی باید مورد توجه سازمان قضایی نیروهای مسلح این استان قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جلسه شورای قضایی استان زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه اظهار داشت: این هفته فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی را در یک سال به مردم و ولی نعمتانمان تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رعایت حقوق شهروندی در مجموعه دستگاه قضایی استان به ویژه در سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: حفظ حرمت پرسنل نظامی و انتظامی در فرآیند دادرسی باید مورد توجه مدیران این سازمان قرار بگیرد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت آگاه‌سازی و آموزش یگان‌های نظامی و انتظامی استان با قوانین سازمان تاکید کرد و گفت: دادگستری استان آمادگی این را دارد این دوره‌ها را برگزار کند.

60 میلیارد تومان کالای احتکاری در زنجان کشف شدرئیس‌کل دادگستری استان زنجان: افزایش 30 درصدی مجازات جایگزین حبس / سال گذشته 30 هزار گواهی عدم سوء پیشینه الکترونیکی صادر شد72 زندانی جرائم غیر عمد از زندان مرکزی زنجان آزاد شدند

وی در ادامه با بیان اینکه میانگین رسیدگی به تخلفات پرسنل نظامی و انتظامی در استان نسبت به کشور پایین است، گفت: البته روز به روز باید این عدد کاهش یابد.

گفتنی است که شورای قضایی استان امروز در محل سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد و در ابتدای این نشت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات سازمان در یک سال گذشته را ارائه کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان پرسنل نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت رئیس کل دادگستری هرمزگان از فرآیند حل مشکل ۵۱ ساله مردم قشم
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد