Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، احمد وحیدی در پی کسب این نشان در پیامی خطاب به پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: افتخار ایران اسلامی به وجود نیروهای کارآمد، انقلابی، مردمی و جان بر کف در بزنگاه های حساس و تاریخی کشور است که با نیتی الهی و ایمانی سرشار از عشق به خدا و انسانیت در حوادث مختلف و بحران های طبیعی و انسانی یاری بخش همنوعان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که براساس اعلام نهادهای بین المللی از جمله پنج جمعیت فعال و پیشرو در عرصه امدادگری و نجات بخشی است؛ پیشگام و الگوی سایر جمعیت های هلال احمر در جهان امروزی است که در شرایط تحریم های ظالمانه جبهه استکبار، با همت والا و اراده ای استوار قادر به فتح قله های رفیع افتخار خدمت رسانی به مردم شده است.

وی اظهار داشت: بی‌گمان ماندگاری و نوع دوستی هلال احمر ایران، الهام گرفته از دین مبین اسلام است، آموزه دین اسلام بر یاریگری و حمایت از مظلومان است و امروز هم جوانان برومند این سرزمین با ایمانی پاک و بهره گیری از چشمه زلال حق و حقیقت مکتب اسلام و شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی، پیشگام صیانت از حیات بشریت در حوادث مختلف درون و برون کشور هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه از نزدیک شاهد حضور فعالانه جمعیت هلال احمر در حوادثی نظیر ریزش ساختمان متروپل، زلزله و سیلاب های اخیر در استان خوزستان، کرمان و هرمزگان بوده ام، افزود: بی‌شک، برگ زرین دیگری را در کارنامه پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر خدمت به مردم ثبت کرد.

وی ادامه داد: به سهم خود دریافت عالی ترین نشان فدراسیون صلیب سرخ جهانی (هانری داویسون) را به یکایک فعالان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و رئیس کارآمد و انقلابی این سازمان پیرحسین کولیوند صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال عزتمندی افزون تر و توفیق بیشتر برای این جمعیت ارزشمند و تاثیرگذار در مسیر خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی مسالت دارم.

برچسب‌ها وزیر کشور احمد وحیدی پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی پیرحسین کولیوند وزیر کشور احمد وحیدی پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر