Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، در پی شکایت محمود فکری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ هفت میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶۶ میلیون و ۵۲۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. 

همچنین در پی شکایت باشگاه قشقایی شیراز از مهدی لیموچی و باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر فسخ غیرموجه، مطالبه غرامت و اعمال محرومیت کمیته وضعیت با استناد به مقررات حاکم بر موضوع، مهدی لیموچی را به محرومیت چهارماهه از شرکت در بازیهای رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لیموچی و باشگاه فولاد خوزستان نیز به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال بابت غرامت و پرداخت مبلغ ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان به صورت تضامنی محکوم شدند. 

کمیته وضعیت در خصوص خواسته باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی شیراز نسبت به مازاد خواسته خود در خصوص باشگاه فولاد خوزستان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

همچنین دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و شهرداری ماهشهر برگزار و از سوی ایمان حسنی، مربی تیم شهرداری ماهشهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) رخ داد.

وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم شهرداری ماهشهر به دلیل داشتن بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

برچسب‌ها فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز شهرداری ماهشهر ریال بابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

کد خبر 6093205

دیگر خبرها

  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی