Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:45:26 GMT

شکست اینتر مقابل یووه؛ پدیده ایتالیایی در تورین

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۵۴۸۳

شکست اینتر مقابل یووه؛ پدیده ایتالیایی در تورین

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ کامبیاسو، پدیده ایتالیایی باشگاه جنوا، فصل گذشته با درخشش در این تیم مورد توجه بزرگان سری آ قرار گرفت. در آغاز تابستان به نظر می‌رسید شانس اینتر برای جذب کامبیاسو بیشتر است اما جدیدترین گزارش‌ها از ایتالیا حاکی از این است که یوونتوس حالا در یک قدمی خرید این دفاع راست 22ساله قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه جنوا فصل گذشته در نهایت از سری آ سقوط کرد ولی درخشش کامبیاسو باعث شد رقابت بین بزرگان سری آ برای جذب او با شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی آغاز شود.

گزارشها در ایتالیا حاکی است باشگاه جنوا اعلام کرده ترجیح می‌دهد کامبیاسو را به تیمی واگذار کند که در ازای او حاضر به معاوضه بازیکن باشد. منظور جنوا باشگاه یوونتوس است که اخیرا به آنها اعلام کرده با پیشنهادشان موافقت دارد. جنوا ارزش کامبیاسو را حدود 10 میلیون یورو می‌داند. بر اساس گزارشها قرارداد بین جنوا و یوونتوس برای انتقال کامبیاسو به زودی امضا خواهد شد.

کامبیاسو در فصلی که گذشت برای جنوا 26 بازی در سری آ انجام داد. او که در پست دفاع راست بازی می‌کند برای تیمش یک گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.

شکست در نبرد نقل و انتقالاتی با یوونتوس برای اینترمیلان خبر خوشایندی نیست. اما به نظر نمی‌رسد مدیران این تیم حاضر باشند برای پیروزی بر یووه در این نبرد، به خواسته‌های جنوا تمکین کنند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس

به گزارش ورزش سه، تیم المپیک عربستان سعودی پس از باخت 2 بر صفر مقابل ازبکستان با ده بازیکن در یک چهارم نهایی، در این مرحله از این تورنمنت حذف شد و رویای رسیدن به المپیک آنها هم از بین رفت.

ازبکستان گل اول را قبل از نیمه دوم توسط حسین نورچایف، وارد دروازه عربستان کرد و پس از آن ده نفره شدن عربستانی‌ها، آنها را تحت فشار قرار داد و در نهایت با گل دوم ازبک‌ها همراه شد تا بدین ترتیب جوانان ازبکستانی یک پیروزی شیرین را مقابل عربستان کسب کنند.

قابل ذکر است که تیم المپیک عربستان در گروه سوم صدرنشین شد و شروعی بی نقص داشت اما در مرحله گروهی با شکست مقابل عراق، از مسیر خوب خود خارج شد و دومین شکست آنها هم مقابل ازبکستان از راه رسید.

دیگر خبرها

  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!