Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب الله درباره دخالت های سفیر عربستان در امور داخلی لبنان گفت: در لبنان سفیر فتنه گری حضور دارد که نمی خواهد این کشور روی آرامش ببیند و از بحران خارج شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: وضعیت دشوار لبنانی ها ایجاب می کند که دولت تشکیل شود و اقدامات سریع و ملموسی را در همه زمینه ها بویژه تامین داروهای بیماران صعب العلاج، آرد، حل مشکل برق و مایحتاج ضروری و  اولیه ملت و مبارزه با گرانی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دخالت های ولید البخاری سفیر عربستان در امور داخلی لبنان گفت: در لبنان سفیر فتنه گری حضور دارد که نمی خواهد این کشور روی آرامش ببیند و از بحران خارج شود، تمام تلاش وی تحریک و ایجاد فتنه میان لبنانی هاست و در همه امور لبنان دخالت می کند و سپس ادعا می کند که نگاه عربستان به همه لبنانی ها واحد است.

قاووق ادامه داد: این سفیر در همه امور لبنان دخالت می کند و از لبنان می خواهد که در امور کشورهای عربی دخالت نکند، گویا این سفیر لبنان و یا حزب الله است که در تشکیل دولت سعودی یا انتخابات آن ها، البته اگر انتخاباتی داشته باشند، دخالت می کنند.

وی سکوت درقبال دخالت های سفیر عربستان را شرم اور خواند و گفت که این سکوت، یک رسوایی برای مدعیان دفاع از استقلال و بی طرفی است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: اگر مسئولان از تامین نان و دارو برای ملت ناتوانند، حداقل از عزت و کرامت لبنانی ها دفاع کنند و در مقابل دخالت های سفیر عربستان سکوت نکنند.

قاووق با بیان اینکه مقاومت در بهترین وضعیت و شرایط قرار دارد افزود: درست است که اسرائیل تهدید می کند اما به هیچ کدام از اهداف روانی، سیاسی و تبلیغاتی خود نخواهد رسید.

وی اضافه کرد: همه این تهدیدها مصرف داخلی دارد ولی نتوانسته است ترس و هراس شهرک نشین های صهیونیست را از بین ببرد زیرا همه شهرک نشین ها می دانند که هیچ شهر و شهرک یا تاسیسات راهبردی اسرائیلی نیست مگر اینکه موشک های مقاومت به آنجا برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان سعودی لبنان حزب الله لبنان عضو شورای مرکزی حزب الله سفیر عربستان لبنانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه

یک سازمان صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله لبنان طی یک ماه ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان «۱۷۰۱» اسرائیل اعلام کرد که حزب‌الله لبنان در ماه چهارم میلادی ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

در اعلام جزئیات این حملات آمده است: در این ماه ۵۷۴ فروند موشک و راکت، ۱۰ موشک سنگ، ۷۴ موشک‌ ضدزرهی و ۶۱ پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

این سازمان در گزارش خود آورده است که در این حملات ۲ اسرائیلی کشته و ۳۲ نفر مجروح شدند.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد