Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:42:47 GMT

رضا قیطاسی مردِ اول ورزش های قدرتی کشور است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۵۵۶۳

رضا قیطاسی مردِ اول ورزش های قدرتی کشور است

ایسنا/همدان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور از رضا قیطاسی ورزشکار تنومند کبودراهنگی تمجید کرد و گفت: رضا قیطاسی مردِ اول ورزش های قدرتی کشور و یکی از ورزشکاران با اخلاق است که طی دو ماه اخیر در مسابقات ازبکستان و روسیه عملکرد بسیاری خوبی داشته و در حال حاضر پرچم ورزش های قدرتی کشور در اختیار این پهلوان ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، «عبدالمهدی نصیرزاده» در آئین تقدیر از قهرمانان ملی و فراملی کبودراهنگ که با حضور "فتح‌الله توسلی" نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی، "بنیامین شکوه‌فر" معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشور و "حمید سیفی" مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و دیگر متولیان امر برگزار شد ضمن اشاره به موفقیت های اخیر "رضا قیطاسی" قوی ترین مرد استان همدان، اظهار کرد: قیطاسی یکی از ورزشکاران با اخلاق است که طی دو ماه اخیر در مسابقات ازبکستان و روسیه عملکرد بسیاری خوبی داشته و در حال حاضر پرچم ورزش های قدرتی کشور در اختیار این پهلوان ارزشمند است.

وی افزود: شرایط وزارت ورزش و شرایط اقتصادی کشور را درک می کنیم و البته انتظارات ما صرفا مباحث مالی نیست.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور تصریح کرد: حضور معاون وزیر و دیگر مسئولان وزارت ورزش و شهرستان در این مراسم برای ما دلگرم کننده است و این نشان از محبوبیت این پهلوان در شهرستان کبودراهنگ دارد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: خواهش ما از مجموعه وزارت ورزش این است که ورزشکاران از تسهیلات مختص قهرمانان که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد بی‌نصیب نمانند و به آن‌ها نیز ارائه شود.

وی با تاکید بر این‌که عملکرد رضا قیطاسی در مسابقات ملی و فراملی بی‌نظیر بوده در پایان گفت: قیطاسی یکی از ورزشکاران با اخلاق ما است که طی دو ماه اخیر عملکرد بسیاری خوبی داشته پرچم‌دار ورزش های قدرتی است.

رضا قیطاسی از قویترین مردان ایران است که طی مدت اخیر عنوان قهرمانی رقابت‌های ازبکستان و عنوان نایب قهرمانی مسابقات جایزه بزرگ روسیه را کسب کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی قویترین مردان ایران رضا قیطاسی بدنسازي و پرورش اندام ورزش های قدرتی کشور رضا قیطاسی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی