Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب زرند از احضار مدیران مرتبط با حوزه راه، خبر داد و گفت: تقریبا هفته‌ای نمی‌شود که ما شاهد تصادفات در محور‌های شهرستان نباشیم و اگر هم بررسی شود این حجم از آمار، بسیار نگران کننده است.

بلوچ زاده گفت: شهرستان زرند طی سال‌های اخیر بدلیل صنعتی شدن، با حجم انبوهی از ترافیک جاده‌ای روبرو شده و باید از مدیران پرسیده آیا تاکنون برای رفع این موضوع اقدامی شده یا نه؟ رئیس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند می‌گوید نمی‌توان به امید آنکه روزی این مسیر‌ها ایمن سازی شود نشست و باید با یک اقدام جهادی انقلابی، بفکر حل این مشکل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلوچ زاده گفت: قطعا در باره‌ی اینکه آیا مدیران (سابق و فعلی) ترک فعلی مرتکب شده اند وفق قانون، اقدام قضائی خواهد شد و در همین رابطه تعدادی از مدیران فعلی و سابق برای ارائه توضیحات به دادسرا فراخوانده خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستانی حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: تمهیدات لازم برای شرایط آب و هوایی پیش رو در استان یزد اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای شهرستان‌های استان یزد، ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان تشکیل شد.

وی افزود: مصوب شد همشهریان از کوهنوردی خودداری کنند و از تردد در نزدیکی روخانه‌ها ومسیل‌ها جلوگیری شود.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: همشهریان از تردد در فضاهای عمومی و تفرجگاهی تا پایان مخاطره بپرهیزند، همچنین آماده‌باش شهرداران و دهیاران و دستگاه‌های امدادرسان از دیگر مصوبات بود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و پرهیز از چرای دام را نیز مد نظر قرار دهند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد افزود: مقرر شده تا آب منطقه‌ای با همکاری دهیاری‌ها پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نیز در برنامه داشته باشد.

کد خبر 749873

دیگر خبرها

  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند