Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر شوسف با اعتبار ۷ میلیارد تومان، طرح توسعه بیمارستان شهید آتشدست نهبندان و احداث آشیانه بالگرد بیمارستان شهید آتشدست نهبندان با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت و درمان گفت: با بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری شوسف خدماتی از جمله اورژانس پیش بیمارستانی، رادیولوژی، آزمایشگاه، خدمات زایمان و کلینیک پزشکی به مردم شهر شوسف ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکی گفت: بخشی از بودجه ساخت این مرکز از طریق وزارت نفت تامین شده است و اعتبار تکمیلی و تجهیز این مرکز را نیز تامین خواهیم کرد.

بهداشت و درمان نهبندان بیمار است

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت:در حوزه بهداشت و درمان شهرستان های نهبندان مشکلات زیادی وجود دارد که مردم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

نخعی گفت: یکی از شاخص‌های توسعه هر منطقه زیرساخت‌های بهداشت و درمان آن منطقه است که ما برای اجرای پروژه‌های بهداشت و درمان و همچنین تامین اعتبار آن‌ها رایزنی‌ها و پیگیری‌های زیادی کرده ایم.

او گفت: ارتقای بیمارستان نهبندان از ۳۲ به ۹۶ تخت خوابه از جمله اقدامات درحال پیگیری بود که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام پروژه‌های عمرانی در این شهرستان بسیار سخت است که اگر هم اعتبارات تامین باشد باز هم با مشکلاتی از قبیل تامین نیروی انسانی و استعلامات روبه رو هستیم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهبندان در این مراسم گفت: با بهره برداری از این پروژه ۷ هزار نفر از مردم شهر شوسف و حومه از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند خواهند شد.

نادی گفت: این مرکز با اعتباری بیش از ۷ میلیارد تومان و در زمینی به وسعت هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی گفت:توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در نقاط کم برخوردار استان در اولویت ماست، اما شهر شوسف از نقاط کم برخوردارتر استان بوده و نیاز به توجه بیشتر در این زمینه است.

موسوی گفت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را به خوبی می‌شناسیم و در این راستا اقدام خواهیم کرد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان اورژانس بهداشت و درمان بهره برداری شهر شوسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین