Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: آیا واقعا فراهم کردن 500 متر زمین برای رضا قیطاسی در کبودرآهنگ کار سختی است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم تجلیل از رضا قیطاسی در شهر کبودرآهنگ اظهار داشت: فدراسیون در ماههای اخیر به وعده هایی که به این قهرمان داده، عمل کرده، اما همچنان اعتقاد داریم که این قهرمان و امثال او مظلوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانان فدراسیون بدنسازی از کمبودها ناراحت نیستند، بلکه نسبت به تبعیضی که آیین نامه اعطای پاداش به قهرمانان بین مدال آوران قائل شده، گلایه دارند. اینکه صرفا بخواهیم بودن یک رشته در بازی های آسیایی و المپیک را برای دادن تسهیلات درست نیست. علاقه مندی نسبت به یک رشته در میان مردم و تعداد مخاطبان هم باید مدنظر قرار داده شود، اما متاسفانه در سال های اخیر به طور کلی رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی در اقدامی اشتباه از لیست قهرمانان حذف شده اند.

وی افزود: خواهش من از آقای دکتر شکوه فر، معاون وزیر ورزش که در این مراسم حضور دارند و خودشان هم کاملا فنی مسائل مربوط به قهرمانان را رصد می کنند، این است که در این آیین نامه بازنگری صورت گیرد و به قهرمانان فدراسیون بدنسازی نیز جوایز و تسهیلات تعلق بگیرد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: ما هر چه در وسعمان بوده، انجام دادیم. فدراسیون و کمیته قویترین مردان در مجموع 7 سکه بهار آزادی به آقای قیطاسی اعطا کردند. با این حال اعتقاد دارم این جوایز فقط می تواند ذره ای از آن شور و شعف اجتماعی که قیطاسی با قهرمانی های خود در دل مردم شهر و کشورش ایجاد کرده را جبران کند.

نصیرزاده در ادامه خطاب به مسئولان محلی گفت: آیا واقعا فراهم کردن 500 متر زمین برای رضا قیطاسی در کبودرآهنگ کار سختی است؟ او باید به عنوان یک قهرمان بتواند در حیطه تخصصی خودش با توجه به اسم و رسمی که پیدا کرده، فعالیت کند. هر کسی که به قهرمانان خدمت کند، من دستش را می بوسم.

وی در پایان افزود: امیدوارم وعده ها در حد حرف و شعار نباشد. در دوره قبلی مسابقات قویترین مردان که رضا قیطاسی نفر سوم شد، به نفرات اول و دوم در شهر خودشان مسکن و زمین تعلق گرفت، اما به قیطاسی فقط یک کارت هدیه 300 هزار تومانی دادند. این وظیفه مسئولان محلی است که از این پهلوان که شاید خیلی از مردم ضعیف هم برای حل مشکلاتشان به او رجوع کنند، حمایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی رضا قیطاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»