Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:23:07 GMT

معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۵۷۹۸

معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر منصوب شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ به نقل از بانک شهر،‌ طی حکمی از سوی احمدی مدیر عامل بانک شهر، "حسام حبیب اله" که مدیرعاملی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر را بر عهده دارد؛ به عنوان معاون فن آوری اطلاعات این بانک منصوب شد.

در حکم سید محمد مهدی احمدی آمده است: انتظار دارد با توکل به خداوند متعال و بهره برداری بهینه از توان علمی و تخصصی خود و با رعایت قوانین و مقررات مرتبط و صرفه و صلاح بانک شهر از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود برای انجام ماموریت های محوله استفاده نموده و در راستای تحقق اهداف مصوب ابلاغی و رعایت اصول امانتداری، صداقت، وفاداری سازمانی و اجرای دقیق مصوبات هیات مدیره تلاش و مجاهدت لازم را معمول فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف عالیه بانک شهر، از درگاه ایزد منان خواهانم.

این گزارش می افزاید، حسام حبیب اله سابقه فعالیت به عنوان مشاور فناوری نوین مدیرعامل بانک شهر و همچنین مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش(جیرینگ) را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون فناوری بانک شهر سید مهدی احمدی بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران