Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@16:09:22 GMT

رضا اوژند رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۵۸۶۹

رضا اوژند رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم تکریم و معارفه روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر لنگه امروز با حضور اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار و رضا اوژند بعنوان رﺋیس جدید معرفی و از زحمات وحید امیری تقدیر شد.

اسمعیل جهانگیری ضمن تاکید بر حفظ شان و منزلت هنرمندان گفت: قدر داشته‌هایمان را بدانیم و ارج و منزلت بنهیم و فقدان یک هنرمند ضایعه جبران ناپذیری می‌باشد و جای خالی آن هرگز پر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت‌های ویژه بندرلنگه را در حوزه فرهنگ و هنر همگان می دانند و در سایه وفاق و همدلی که وجود دارد این قابلیت باید در سطوح ملی معرفی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، فرهنگ را مقوله بسیار گسترده و بسیط دانست و بیان کرد: فرهنگ همچون هوا و تنفس است و همه ی جوانب زندگی را در بر می گیرد و هنرمندان نقش به سزایی در تسهیل تنفس جامعه دارند.

جهانگیری اضافه کرد: هنرمندان همه مقید به انقلاب ایران اسلامی هستند زیرا ایران سبقه دو سه هزار ساله در فرهنگ و هنر دارد و هنر ایرانی و اسلامی در هم تنیده، مکمل و هم افزای هم هستند.

وی اظهار داشت: ایرانیت همراه با اسلامیت دشمن را وحشت زده کرده است و در این شرایط مسئولیت هنرمندان سنگین است زیرا ماهیت انقلاب، فرهنگی است و هنرمندان باید این رسالت را تبیین کنند.

اسمعیل جهانگیری در ادامه گفت: وظیفه هنرمندان حفظ میراث ماندگار هنر ایرانی اسلامی است و این میراث نباید در محجوریت بماند به همین جهت کار در حوزه فرهنگ نیازمند ایثار و مجاهدت شبانه روزی است.

انتهای پیام/ 3728

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بندرعباس فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: کارگروه رسمی تأمین مسکن خبرنگاران استان، با حضور مدیران ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان حسن کحال‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو دستور استاندار محترم اصفهان مبنی بر پیگیری موضوع تأمین مسکن خبرنگاران استان و به دنبال تمهیدات صورت گرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان، «کارگروه مسکن خبرنگاران» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی، رئیس اداره رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کارگروه ضمن بررسی آئین نامه واگذاری مسکن و چارچوب‌های مرتبط با خبرنگاران متقاضی منطبق با تفاهم نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد در هفته‌های پیش رو فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتشار و در دسترس عموم خبرنگاران استان قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به ارائه لیست قبلی خبرنگاران متقاضی توسط یکی از تشکل‌های رسانه‌ای و عدم انطباق این لیست با تفاهم نامه یاد شده و نیز عدم هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: در این نشست تأکید شد فراخوان ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی مسکن به صورت شفاف در دسترس همه خبرنگاران فعال استان قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب لیست نهایی در اسرع وقت جمع بندی و به وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

کحال‌زاده گفت: مطابق با آئین‌نامه‌های موجود تلاش و اهتمام مدیریت استان، اداره کل راه و شهرسازی و جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر مبنای تأمین مسکن خبرنگاران است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

کد خبر 751718

دیگر خبرها

  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه