Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:22:43 GMT

در زمان شروع دولت سیزدهم ارز ترجیحی وجود نداشت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۵۹۴۸

در زمان شروع دولت سیزدهم ارز ترجیحی وجود نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مدیران و استانداران شما در میان مردم و در میدان هستند یا خیر، اظهار کرد: گفتگو با مردم و با مردم بودن برای دولت مغتنم است و فرصت بسیار خوبی است که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولت همواره با مردم ارتباط داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بنده قبل از مسئولیت در دولت هم همواره سعی کردم که با مردم ارتباط داشته باشم. حتی زمانی که در کارهای قضایی برخی توصیه می‌کردند که ارتباط شما با اصحاب دعوا و خانواده متهم و محکوم چه فایده‌ای دارد، بنده فواید زیادی در آن می‌دیدم. 

رئیس‌جمهور تاکید کرد: ارتباط با مردم برقرار کردن برکات زیادی دارد و مسئولان را در جریان امور از زبان مردم قرار می‌دهد. گفت، شنیدن کی بود مانند دیدن. زمانی که مسئولان بین مردم و اقشار مختلف بروند و سخن آنان را از نزدیک بشنوند، بسیار راحت‌تر است. 

رئیسی افزود: البته گزارش‌هایی برای بنده ارسال و یا برخی از ارتباطات تصویری هم برقرار می‌شود، اما زمانی که انسان بین مردم می‌رود و با آنان ارتباط برقرار می‌کند، احساسش این است که مسائل دقیق‌تر به وی می‌رسد.‌لذا تأکید بنده در هیئت دولت و در جلسات شورای عالی با استانداران و همه مدیران این بیست و چند استانی که رفتیم، این بوده که با مردم ارتباط داشته باشند.

رئیس‌جمهور درباره تأثیرات اجرایی شدن نظام توزیع عادلانه یارانه‌ها، گفت: درباره هدفمندکردن واقعی یارانه‌ها و عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها نکاتی وجود دارد که لازم است بنده به برخی از این موارد اشاره کنم. 

وی ادامه داد: نکته اول آن است که بهتر است به زمان شروع به کار دولت سیزدهم برگردیم. ما در سوم شهریور سال ۱۴۰۰ در شرایطی کار خود را آغاز کردیم که مبلغی از بودجه ۱۴۰۰ به عنوان ارز ترجیحی برای ما باقی نمانده بود و آنچه بود، در دولت گذشته هزینه شده بود. 

رئیس جمهور متذکر شد: زمانی که ما از مجلس خواستیم یا مبلغی را به عنوان ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار دولت قرار دهند یعنی اجازه آن را دهند یا آن آنکه جبران آن را برای مردم بتوانیم داشته باشیم، مجلس به فوریت لایحه ما رأی نداد. طبیعتاً ما باید در همان تاریخی که درخواست کرده بودیم، شرایط اصلاح اقتصادی را آغاز می‌کردیم. 

وی ادامه داد: در زمان شروع دولت سیزدهم در بودجه ۱۴۰۰ مبلغی با عنوان ارز ترجیحی وجود نداشت، زیرا در دولت قبل مصرف شده بود.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 5523402

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیسی ایران حجت الاسلام رئیسی مجلس شورای اسلامی ایران هیئت دولت انقلاب اسلامی ایران محمد باقر قالیباف حسین امیرعبداللهیان امور خارجه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تهران مقام معظم رهبری حسین امیر عبداللهیان بهرام عین اللهی آیت الله خامنه ای علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا به نقل از ورایتی، «ژرار دوپاردیو» به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.



در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتار‌های نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز پیش از این از وی حمایت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس