Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار ایرنا، محمد مهدی برومندی روز شنبه در آیین معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی همدان افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی اقبصاد و معیشت مردم را هدف قرار دادند و وظیفه همه مسوولان کشور است که با کار شبانه روزی این اقدام دشمنان را ناکام گذارند.

وی افزود: امروز بخش کشاورزی برای افزایش تولید در کشور برنامه های مدون و بسیار خوبی طراحی نموده است که مهترین این برنامه های کشاورزی قراردی است که در کشور در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردمی سازی یارانه ها یکی از مهترین کارهایی است که در دولت سیزدهم اجرا شد که در این طرح جراحی اقتصادی صورت خواهد گرفت که برای اجرایی شدن کامل این طرف مردم همچنون گذشته باید دولت را همراهی کنند.

برومندی افزود: تحولات اخیر در تاریخ دنیا بی سابقه بود ،چرا که  جنگ بین روسیه و اکراین باعث شد که جهان با مشکلات زیادی از نظر تامین مواد غذایی روبرو شود.

وی اظهار داشت: توسعه پایدار و تولید پایدار در بخش کشاورزی محور مهم وزارات جهاد کشاورزی خواهد بود .

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برای اولین بار در کشور برای تمامی باغات شناسنامه صادر شده  وهمچنین  اراضی کشاورزی سند دار شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت:  حوزه جهاد کشاورزی محور تامین امنیت غذایی کشور است که برای هرچه بهتر شدن امنیت غذایی کشور توسط دولت سیزدهم سند امنیت غذایی کشور در حال تدوین است.

حسن رضانیا تصریح کرد: اصل امنیت غذایی کشور باید با کار جهادی انجام شود.

در پایان این مراسم از زحمات غلامحسین تقوی تجلیل و رضا بهراملو بعنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی همدان معرفی شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی شهر همدان کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شهر همدان کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی شهر همدان کشاورزی امنیت غذایی کشور جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا افلاطونی ظهر شنبه در نشست شورای قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال در بوشهر گفت: باید از عهده مدیریت‌ها به خوبی بربیاییم برنامه‌های توسعه‌ای، تولید و اشتغال در عرصه زمین اتفاق می‌افتد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور افزود: زیرساخت تولید و اشتغال به عنوان پیشران و توسعه کشور تثبیت مالکیت است. عرصه زمین، حد نگار و تثبیت مالکیت یعنی حد و حدود آن مشخص باشد.

وی گفت: رکن اول در تثبیت مالکیت، رفع تداخلات است که یک بار برای همیشه مالکیت دولت را از مردم جدا می‌کنیم.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: بعضی کارها را یک بار برای همیشه انجام می‌دهیم که یک خدمت ماندگار می‌شود.

افلاطونی ضمن اشاره به اهمیت رفع تداخلات افزود: رفع تداخلات نماد همدلی بین سه قوه برای ارائه یک خدمت ماندگار به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از اثرات بازر رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی می‌باشد.

وی در مورد رکن دوم تثبیت مالکیت به بحث آمایش سرزمین اشاره کرد و اظهار داشت: آمایش سرزمین یعنی مدیریت زمین که تعریف بالقوه و بالفعل دارد به عنوان مثال در شهرک‌های صنعتی یک بار زیرساخت تعریف می‌شود و هزینه آب و برق و گاز یک بار پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری‌های لازم در خصوص ایجاد شهرک‌های مولد داشته باشد.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری باید منطبق با آمایش سرزمین باشد و این فرصت بسیار مناسبی برای استان بوشهر است که از این ظرفیت استفاده کند و شهرهای مولد که هر واحد سکونت گاه در روستا یک واحد مولد هم باشد.

وی گفت: هدف ما در سازمان امور اراضی این نیست که اموال عمومی را تبدیل به اموال شخصی افراد کنیم این طرح را به شرکت شهرک‌های کشاورزی که ۱۰۰ درصد دولتی است واگذار می‌کنیم.

کد خبر 6089897

دیگر خبرها

  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • جهش تولید در دیمزارها می‌تواند به امنیت غذایی کشور کمک ‌کند
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی