Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:42:51 GMT

غرق شدن کودک ۱۰ ساله در استخر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۶۰۳۸

غرق شدن کودک ۱۰ ساله در استخر

جلیل شکوری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۰ کودک ۱۰ ساله‌ای در استخر شهید چمران این شهر غرق شد.

وی افزود: این پسر بچه ۱۰ ساله به همراه برادر خود به استخر جهت شنا مراجعه می‌کنند که متأسفانه این پسر بچه در قسمت کم عمق شیرجه می‌زند و سر وی با کف استخر برخورد می‌کند.

شکوری خاطرنشان کرد: سریعاً نجات غریق وارد عمل می‌شود و پس از اطلاع به ۱۱۵ وی را به بیمارستان شهید بهشتی قروه منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظر پزشک اولیه مبنی بر ضربه مغزی کودک ۱۰ ساله بوده و امروز به بیمارستان سنندج منتقل می‌شود که متأسفانه ساعاتی پیش این کودک ۱۰ ساله فوت کرد.

کد خبر 5523432

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه استخر غرق شدگی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه خراسان رضوی هفته قوه قضاییه سنندج اردبیل مشهد کرمانشاه شیراز آمار کرونا سفر استانی کودک ۱۰ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌

 سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

* ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

* بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

* انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد