Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:04:13 GMT

بررسی مدیریت هزینه در شورای ششم در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۶۰۳۹

بررسی مدیریت هزینه در شورای ششم در دستور کار است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:بیشتر از هرزمان دیگری نیاز به مدیریت هزینه داریم .

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق توکلی مهر، امروز، شنبه، چهارم تیرماه در هفتاد و سومین علنی شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در سطح شهر ارومیه تأکید و با اشاره به گزارش عملکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی اظهار کرد: برنامه‌هایی که در سازمان فرهنگی اجرا شده نسبت به برنامه‌های سال‌های گذشته کمبودی نداشته است،، که البته جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به مدیریت هزینه داریم و این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پراکندگی که فرهنگسراها در سطح شهر داشته، گفت: در محدوده‌هایی که تراکم جمعیت زیادی داریم و از لحاظ خدمات رسانی نیز ضعیف بوده که مناطق کم برخوردار شهر محسوب می‌شوند، همچنین در خصوص فرهنگسراها نیز دچار کمبود هستیم.

توکلی مهر افزود: در مناطق کشتارگاه، اسلام آباد، کوی سالار و لاله فرهنگسرا نداریم و پیش از این مصوباتی برای احداث فرهنگسرا در این مناطق داشتیم و یکی از برنامه‌ها نیز باید ایجاد ایستگاههای فرهنگی در چنین محلاتی باشد که پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: مشکلات زیادی داریم و نیاز بیشتری برای ورود به امور فرهنگی وجود دارد، مباحث فرهنگی باید متناسب با محلات و تراکم فرهنگی و جمعیتی باید برنامه‌ ریزی شود.

توکلی مهر افزود: با استفاده از برنامه‌های فرهنگی، باید تقویت فرهنگ بومی و محلی در راستای انسجام ملی مدنظر قرار گیرد و مردم در و هنرمندان در کنار یکدیگر و در راستای ایجاد وحدت و انسجام ملی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

وی در خصوص نبود جانمایی مناسب برای فرهنگسرای محله کشتارگاه گفت: فرهنگسرای منطقه کشتارگاه باید در اراضی فعلی کشتارگاه شهرداری جانمایی شود و نیازی به پیدا کردن مکانی جدید نیست.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: روستاهایی که چسبیده به شهر هستند تأثیر گذار خواهند بود، بنابراین نباید مورد غفلت قرار گیرند، همچنین شورای شهر باید طی رایزنی با فرمانداری، بخشداری و بنیاد مسکن نسبت به رفع مشکلات این روستاها اقدام کند.

کد خبر 584121

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر شورای شهر ارومیه عضو شورای شهر ارومیه مناطق کم برخوردار مدیریت شهری شورای ششم شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی, دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور اعضای شورا، شهردار ارومیه و جمعی از خبرنگاران با موضوع رای گیری برای استیضاح یا ابقا شهردار این شهر برگزار شد.

در این جلسه که در خصوص استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه رای گیری شد که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برای استیضاح یا ابقا «حسین مهدی زاده»، شهردار فعلی ارومیه (با ۷ رای موافق و ۴ رای مخالف استیضاح) ابقا شد.

گفتنی است که طبق قانون برای استیضاح شهردار ارومیه باید دو سوم اعضا یعنی ۸ نفر از یازده نفر عضو شورای شهر رای مثبت داده می شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901866

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!