Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی گردان های حزب الله عراق (کتائب حزب الله) گروه های مرتبط با دستگاه اطلاعاتی ترکیه را عامل حمله به چاه های نفت در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، «جعفر الحسینی» سخنگوی کتائب حزب الله عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: طبق داده های اطلاعاتی و امنیتی، گروه های خودسر ساکن طوزخورماتو که با دستگاه اطلاعات ترکیه در ارتباط هستند دست به بمباران چاه های نفت و گاز در اقلیم کردستان می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از برداران حشدشعبی می خواهیم عوامل دخیل در این اقدام را مورد پیگرد قرار داده و آنها را برای مجازات عادلانه به دست عدالت بسپارند.

لازم به ذکر است که منابع عراقی روز شنبه از حمله راکتی مجدد به شرکت اماراتی دانه گاز در غرب کرکوک خبر دادند.

در همین راستا، میدان گازی در بخش چمچمال استان سلیمانیه عراق روز شنبه برای سومین بار طی ۷۲ ساعت گذشته مورد حمله راکتی قرار گرفت.

این حملات با چهار راکت ۱۰۷ میلیمتری صورت گرفت و شرکت دانه گاز امارات در منطقه چمچال استان سلیمانیه هدف این حملات بود.

کد خبر 5523423

منبع: مهر

کلیدواژه: کتائب حزب الله عراق عراق جعفر الحسینی ترکیه اقلیم کردستان عراق روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ترکیه لبنان عربستان سعودی اتحادیه اروپا مسکو افغانستان جو بایدن سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز خبر داده بود که به بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است. ویدئویی از شلیک موشک کروز گروه مقاومت به سمت حیفا را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • فیلم| حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلم/ حملهٔ راکتی به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله راکتی به مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه