Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر به نظر می‌رسید انتقال فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا به منچستریونایتد به بن‌‌بست رسیده اما در روزهای اخیر مذاکرات دو باشگاه ادامه پیدا کرده و به مراحل پیشرفته رسیده. تا جایی که منچستریونایتد به این نتیجه رسیده که هفته آینده قطعا شاهد پایان ماراتون مذاکرات بوده و دی‌یونگ را رسما به خدمت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که یونایتد، اریک تن‌هاخ هلندی را به عنوان سرمربی خود منصوب کرد او هموطنش فرانکی دی‌یونگ را به عنوان هدف شماره یک نقل و انتقالات تابستانی به مدیریت باشگاه معرفی کرد. مذاکرات با بارسا از همان زمان آغاز شد. تلاشهای یونایتد برای جذب دی‌یونگ آنقدر شدت داشته که گفته می‌شود باعث کند شدن مذاکرات در دیگر جبهه‌ها برای خرید آنتونی از آژاکس و کریستین اریکسن از برنت‌فورد بوده.

یونایتد ابتدا مذاکرات را با پیشنهادی کمتر از انتظار بارسا آغاز کرد ولی فشارهای تن‌هاخ باعث شده شیاطین سرخ حالا پیشنهادی به کاتالانها ارائه بدهند که نزدیک به رقم درخواستی باشگاه بارسا است. بارسلونا خواهان دریافت 70 میلیون یورو برای واگذاری دی‌یونگ بوده.

روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، اخیرا اعلام کرد فرانکی‌‌ دی‌یونگ منتظر است تا تکلیف مذاکرات بین بارسا و یونایتد مشخص شود. به همین علت است که او تا این لحظه به پیشنهاد بارسا برای تمدید قرارداد پاسخ مشخصی نداده. بارسا از مدتی پیش به دی‌یونگ پیشنهاد داده بود که قراردادش با این باشگاه را 5ساله تمدید کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش