Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، وضعیت کرونا در شهرستان های ارسنجان، سرچهان، خرامه و اوز در استان فارس را زرد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه وضعیت کرونا در استان فارس، چهار شهرستان ارسنجان، سرچهان، خرامه و اوز در وضعیت زرد و دیگر شهرستان ها در وضعیت آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او افزایش شهرهای دارای وضعیت زرد در استان فارس به نسبت هفته گذشته را به منزله ضرورت تداوم پایبندی مردم استان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی دانست.رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه با تلاش های انجام شده و هوشمندی مردم استان فارس، موفقیت های خوبی در زمینه واکسیناسیون دزهای نخست تا سوم واکسن کرونا در استان به دست آمده است، از افرادی که هنوز دزهای تکمیلی واکسن را دریافت نکرده اند خواست تا هر چه سریع تر در این زمینه اقدام کنند.دکتر سید وحید حسینی همچنین افراد بالای ۷۰ سال و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی که چهار ماه از مرحله سوم واکسیناسیون آنان گذشته است را گروه های دارای اولویت برای دریافت مرحله چهارم واکسن اعلام کرد.او با اشاره به انتشار برنامه روزانه واکسیناسیون کرونا در پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از آمادگی پایگاه های واکسیناسیون استان برای تزریق دزهای نخست تا چهارم واکسن، بر اساس برنامه اعلام شده روزانه خبر داد.رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شناسایی روزانه موارد ابتلا در استان و بستری افراد دارای علایم کرونا را نشان دهنده گردش این ویروس در جامعه عنوان کرد و از مردم خواست تا همچنان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در حفظ سلامت خود و قطع زنجیره های انتقال این بیماری بکوشند.انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیراز فارس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا