Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کرمی نژاد می‌گوید: شبکه توزیع، توسعه تصفیه خانه و ۳ ایستگاه تقویت فشار نیز در اجرای طرح آبرسانی به غیزانیه به اجرا در آمدند.

او در خصوص فاز نخست این طرح افزود: ۲۳ کیلومتر خط انتقال و نصب ۲ دستگاه الکتروپمپ حد فاصل تصفیه خانه شهید الماسی شیبان تا تقویت فشار صفیره این طرح را شامل می‌شود.

به گفته آقای کرمی نژاد در فاز دوم آبرسانی به غیزانیه نیز ۸ کیلومتر لوله پلی اتیلن قطر ۵۰۰ میلیمتر و ۲۰ کیلومتر لوله GRP ۶۰۰ میلیمتر حد فاصل تقویت فشار صفیره تا تقویت فشار نزهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاز سوم اجرای طرح آبرسانی به غیزانیه حد فاصل تقویت فشار نزهه تا تقویت فشار «حمیدان» ۳۰ کیلومتر خط انتقال اجرا می‌شود.

غیزانیه یکی از بخش‌های استان خوزستان است که به دلیل وابستگی زندگی و معیشت خود به احشام شان، آب از جایگاه بالایی برای آنان برخوردار است.

سال ۱۳۹۹ آبرسانی نامطلوب به مدت بیش از یک دهه موجب عصیانیت اهالی این منطقه شده بود.

پس از آن نیز آبرسانی به این منطقه مورد توجه جدی قرار گرفت تا مردم با مشکلات گذاشته مواجه نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی روستایی غیزانیه اهواز آبرسانی به غیزانیه تقویت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها

  احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در کل کشور۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند. وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تاخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تامین اجتماعی، بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند. احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است. وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به اذر پارسال بوده آنهم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیرو‌های مسلح نیز به همین صورت است. احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیر خشک ندارند. وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها