Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@21:34:27 GMT

گوشت گوسفندی در بازار ۳۰ هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۶۱۶۳

بررسی ها در بازار نشان می  دهد که قیمت هر کیلوگرم شقه گوشت گوسفندی در هفته گذشته ۲۲۴ هزار تومان بود که امروز در ابتدای فصل تابستان قیمت این محصول به ۱۸۰ تا ۱۸۹ هزارتومان رسیده است یعنی کاهش بیش از  ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان را داشته است. همچنین امروز قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط بین ۲۰۰ تا ۲۲۵ هزارتومان، بوقلمون ۶۰ تا ۶۹ هزارتومان، تخم مرغ مارک دار ۳۰ تایی بین ۷۰ تا ۷۵ هزارتومان، ماهی قزل آلا زنده بین ۸۹ تا ۹۹ هزارتومان و گوشت مرغ بین ۵۰ تا ۶۴ هزارتومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواص و مضرات گوشت شتر مرغ

« علی اصغر ملکی» رییس اتحادیه گوشت گوسفندی نیز از کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت این نوع گوشت خبرداد و گفت: طی یک ماه اخیر گوشت قرمز بیشتر از هر کالای دیگری روند کاهشی داشته که علت آن پایین آمدن قدرت خرید مردم و گرم شدن هوا است که به نظر می رسد این روند کاهش قیمت ادامه داشته باشد.

گوشت مرغ بهتر است یا گوشت بوقلمون ؟

وی قیمت هر کیلوگرم شقه بره ماده گوسفندی را بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان و شقه نر گوسفندی بدون دنبه را بین ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزار تومان عنوان کرده است.

مزاج آبگوشت را بشناسید و آن را سالمتر مصرف کنید

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوشت قرمز وزارت جهاد کشاورزی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، شفیعی با اشاره به برنامه ریزی برای تامین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.
وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 
شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 
وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حوکمتی ارجاع داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳