Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق گروه‌های خودسر مرتبط با دستگاه اطلاعاتی ترکیه را به حمله به چاه‌های نفت و گاز در اقلیم کردستان عراق متهم کرد و پیگرد و مجازات آنان را خواستار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق (کتائب حزب الله) گروه‌های مرتبط با دستگاه اطلاعاتی ترکیه را عامل حمله به چاه‌های نفت در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، «جعفر الحسینی» سخنگوی کتائب حزب الله عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: طبق داده‌های اطلاعاتی و امنیتی، گروه‌های خودسر ساکن طوزخورماتو که با دستگاه اطلاعات ترکیه در ارتباط هستند دست به بمباران چاه‌های نفت و گاز در اقلیم کردستان می‌زنند.

وی افزود: از برداران حشدشعبی می‌خواهیم عوامل دخیل در این اقدام را مورد پیگرد قرار داده و آن‌ها را برای مجازات عادلانه به دست عدالت بسپارند.

لازم به ذکر است که منابع عراقی روز شنبه از حمله راکتی مجدد به شرکت اماراتی دانه گاز در غرب کرکوک خبر دادند.

در همین راستا، میدان گازی در بخش چمچمال استان سلیمانیه عراق روز شنبه برای سومین بار طی ۷۲ ساعت گذشته مورد حمله راکتی قرار گرفت.

این حملات با چهار راکت ۱۰۷ میلیمتری صورت گرفت و شرکت دانه گاز امارات در منطقه چمچال استان سلیمانیه هدف این حملات بود.

عصر دیروز جمعه نیز تاسیسات شرکت دانه گاز در شمال عراق هدف حمله راکتی قرار گرفت. شرکت اماراتی دانه گاز عصر چهارشنبه گذشته نیز هدف حمله قرار گرفته که طبق بیانیه‌های رسمی خسارت چندانی درپی نداشت.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراق نفت چاه نفت چاه های نفت حزب الله دانه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی