Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور از دیروز به میزبانی کره جنوبی در سالن «هوبان» شهر چانچئون آغاز شد. 

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تاکنون از ۴ نماینده‌ای که در بانوان داشتیم ۳ نفر آن‌ها به فینال رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الان سهم بانوان در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا یک طلا، ۲ نقره و یک برنز بوده است. ما قابلیت کسب مدال‌های طلای بیشتری را داشتیم، اما گاهی وقت‌ها بازیکنان به کم تجربگی و خامی خود نتیجه را واگذار می‌کند. در هر صورت ۲ مدال نقره این بازیکنان برای ما ارزشمند است.

او در خصوص دیدار های نعمت زاده تا فینال مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا گفت: مبینا نعمت زاده در اولین مسابقه خود به مصاف حریفی از تیمور شرقی رفت. در بازی دوم و سوم موفق شد رقبای تایلند و کره جنوبی را شکست دهد، اما در فینال نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد. این مسابقات اولین تجربه نعمت زاده در رده جوانان بود و ما در تلاش هستیم که این بازیکنان در آینده بتوانند نتیجه خوبی را کسب کنند.

او در خصوص دیدار های ولی زاده تا فینال مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا، سطح خیلی بالایی دارد و همه ورزشکاران برای کسب مدال به این مسابقات پا گذاشته اند. در این ۲ روز کار سختی داشتیم و خوشحالم که بازیکنان تا حدودی توانستند نتیجه زحمت‌هایی که کشیدند را بگیرند. نسترن، ولی زاده در بازی نخست خود مقابل حریفی که در رنکینگ ۴ این مسابقات قرار داشت، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.  در بازی‌های بعدی، ولی زاده عملکرد خوب و حساب شده‌ای از خود نشان داد و به فینال رسید، اما در فینال مقابل حریف کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد که این موضوع به کم تجربگی بازیکنان برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید

۴ مدال نقره دستاورد تکواندوکاران ایرانی

تا پایان روز دوم از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران موفق به کسب یک طلا، چهار نقره و ۲ برنز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مینو مداح اخبار ورزشی تکواندو قهرمانی آسیا تکواندو قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - تایلند؛ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفته است...

طرفداری| تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال مسابقات قهرمانی آسیا مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

اطلاعات بازی فوتسال ایران و ازبکستان بستر برگزاری: فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ زمان بازی: یکشنبه، 9 اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲8 آوریل 2024) ساعت بازی ایران - تایلند: ۱4:۳۰ به وقت تهران مکان: تایلند گل: پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان

شما می‌توانید پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان را از این صفحه مشاهده کنید. 

ترکیب بازی فوتسال ایران و ازبکستان

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل تایلند به شرح زیر است:

باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى و بهروز عظيمى

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا