Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسن‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده‌ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است.

وی اظهار داشت: در این مدت در بخش کالا و خدمات ۷۷۲ پرونده وارده و ۸۵۷ مختومه شده است که درج نکردن قیمت و ارایه ندادن فاکتور بیشترین میزات تخلفات را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحقق ۱۱۱ درصدی عملکرد حوزه کالا و خدمات گفت: در این بخش محکومین به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۸۸ میلیون و ۶۰۱ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز ۷۴۸ فقره پرونده وارده و ۷۷۵ پرونده مختومه شد.

وی میزان محکومیت پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را ۲۶۰ میلیارد و ۹۰۶ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال اعلام کرد و تصریح کرد: تاکنون ۱۰۳ درصد برنامه در این بخش محقق شده است.

حسن‌پور عنوان کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون ۶۵ پرونده وارده و ۸۵ فقره پرونده مختومه شده که عملکرد این حوزه ۱۳۰ درصد و میزان محکومیت نیز ۹۶۲ میلیون ریال گزارش شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون تنها در بخش کالا و خدمات که مربوط به طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است هزار و ۹۹۵ پرونده تخلف در این بخش تشکیل شده که هزار و ۵۷۴ پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به محکومیت پنج میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومانی متخلفان حوزه کالا و خدمات در استان افزود: بیشترین پرونده‌ها مربوط به گران‌فروشی، درج نکردن قیمت‌ها و ارائه نکردن فاکتور خرید به ویژه در طرح مذکور بوده است.

حسن‌پور تاکید کرد: برای تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان یک هفته است که طرح پلمب و نصب بنر محکومیت در واحدهای صنفی استان آغاز شده است.

وی اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح تشدید نظارت بر قیمت‌ها، تیم‌های بازرسی تعزیرات حکومتی استان بر سطح بازار نظارت داشته و مواردی از قبیل درج قیمت، گران فروشی، کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه را رصد می‌کنند.

برچسب‌ها تخلفات مالی خراسان جنوبی قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخلفات مالی خراسان جنوبی قاچاق تخلفات مالی خراسان جنوبی قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی کالا و خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، یادگار احمدی اظهار کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی اقلام خوراکی، کالاهای اساسی، پوشاک و کیف و کفش، طرح نظارت و بازرسی ویژه این ایام که از یکم اسفند سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری ادامه داشت، تعداد ۳۴۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با مشارکت سایر دستگاه‌های ذیربط از واحدهای صنفی استان انجام شد، تعداد ۵۹۳ مورد تخلف صنفی ثبت و ۵۱۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخ‌نامه و ارائه نکردن فاکتور به ارزش ریالی بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۵ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال کشف شد که جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

احمدی تصریح کرد: در این طرح نظارتی، تعداد ۱۵۲ مورد شکایت و درخواست مردمی به سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل صمت استان اعلام شد که از این تعداد، ۹۰ مورد توسط بازرسان اداره کل رسیدگی و ۶۲ مورد نیز در دست بررسی است.

کد خبر 748758

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند