Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۳۶ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی استان سمنان در راستای تامین زیرساخت برای حضور سرمایه‌گذاران در دست اجرا است.

محمدرضا باقری افزود:  ۲ هزار و  ۱۲۸ میلیارد ریال ارزش طرح‌های عمرانی در دست اجرا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی درحال انجام شرکت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اجرای تصفیه خانه فاضلاب، خط داخلی انتقال فاضلاب، احداث واحدهای کارگاهی، اجرای منبع بتنی ۱۰ هزار مترمکعبی، شبکه روشنایی، شبکه گاز، عملیات خاکی، جدول‌سازی و زیرسازی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: با اجرای پروژه‌های عمرانی افزایش رونق در بخش تولید و صنعت استان سمنان رقم زده می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌کرد شهرک‌سازی‌ها از ابتدای سال تاکنون، خاطرنشان کرد:  ۴۸۶ میلیارد ریال اعتبار در این مدت برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هزینه شد.

باقری گفت: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۷ هزار و ۵۷۱ هکتار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سمنان منطقه سمنان شهرك صنعتي صنعت شهرک های صنعتی استان سمنان شهرک ها و نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره‌برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضائی به مراجعان، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولان دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره‌برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل یک‌هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 749720

دیگر خبرها

  • پایان هفته بارانی در استان سمنان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد