Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این سفر که جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران و همچنین شماری از مسوولان شهرستان چالوس نیز حضور دارند، استاندار مازندران با حضور در گلزار شهدا، به ۴۱۸ شهید این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل ادای احترام کرد.
حسینی‌پور همچنین پس از قرائت فاتحه با چند تن از رزمندگان جنگ تحمیلی و خانواده های معظم شهدا دیدار و گفت و گو کرد و بعد شنیدن دغدغه آنان نسبت به بازسازی گلزار شهدای این شهر دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار این که وظیفه مسئولان عمل به تکالیف و خدمت به مردم است، تاکید کرد: همگان مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
استاندار مازندران تصریح کرد: شهدا در راه عمل به عهدی که با خدای خویش بسته بودند جان خود را فدا کردند و حضور مستمر مردم در گلزار شهدای چالوس نشان دهنده دلدادگی اقشار جامعه به فرزندان برومند کشور در دفاع از حریم ولایت هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، بازدید از چند طرح نیمه‌تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به چالوس اعلام شده است.
حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان چالوس دیدار و گفت و گو خواهد کرد. برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به چالوس اعلام شده است.
پیشتر استاندار مازندران طی روزهای ششم و نوزدهم خرداد ماه به ترتیب در اولین و دومین سفر شهرستانی به گلوگاه و فریدونکنار سفر کرده بود.
چالوس یکی از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است که براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۱۶ هزار و ۵۴۲  نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها چالوس سید محمود حسینی پور نوری استانداری مازندران گلزار شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالوس استانداری مازندران چالوس استانداری مازندران گلزار شهدا استاندار مازندران گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • چالوس دوبار لرزید
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»