Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:39:46 GMT

البرز در زیر ساخت‌های گردشگری با مشکل مواجه است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۷۲۶۹

البرز در زیر ساخت‌های گردشگری با مشکل مواجه است

ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت:  البرزاز لحاظ زیر ساخت‌های گردشگری با برخی مشکلات مواجه است که نیاز است زیر ساخت‌ها مهیا شود. 

به گزارش ایسنا، امیر جاویدپور در اختتامیه جشنواره بازار سفر گفت: برگزاری نمایشگاه بازار سفر نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای استان در زمینه گردشگری و شناخت درست و تبلیغ برای جذب گردشگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گردشگری را یکی از ویژگی‌های عمده اقتصاد دنیا برشمرد و گفت: می‌توانیم با نشان دادن ظرفیت‌های استان، گردشگران داخلی و خارجی را جذب کنیم. به این صورت استان از یک معبر به یک مقصد تبدیل می‌شود.

به گفته وی البرز از لحاظ موقعیت مکانی و فصلی و همچنین وجود اقوام متنوع ظرفیت‌های زیادی دارد ولی از لحاظ زیرساخت با برخی مشکلات مواجه است که نیاز است زیرساخت‌ها مهیا شود.

این مسئول ادامه داد:  توام با هم باید به جذب گردشگر و فراهم کردن زیرساخت‌ها پرداخت تا بستری فراهم شود که گردشگر بدون دغدغه به استان بیاید.

وی افزود: روستاهای البرز زیبا هستند و جلوه گری می کنند و نیاز به معرفی دارند. مردم ما نباید از این نعمت الهی ناآگاه باشند.

 جاویدپور ادامه داد: اینکه در استانی چهار فصل و با تنوع همه اقوام هستیم، یک فرصت و تجلی برای حرکت ما به سمت گردشگری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که برای مقابله با حمله‌های سایبری قصد دارد «گنبد الکترونیکی» ایجاد کند.

«آویرام آتزابا» رئیس‌ بخش همکاری بین‌المللی در «اداره سایبری» رژیم صهیونیستی در این باره گفت: از آغاز جنگ هفت اکتبر شمار حمله‌های سایبری علیه [رژیم] اسرائیل افزایش یافته است.

وی این حملات سایبری را «جنگ خاموش و نامرئی» خواند و اضافه کرد: تل‌آویو از آغاز جنگ غزه با ۸۰۰ حمله بزرگ سایبری مواجه بوده است.

به گفته این مقام صهیونیست، این حملات نهادهای دولتی و زیرساخت‌های نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت دارم
  • لطیفی: به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت تمایل دارم
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان