Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز شنبه در افتتاحیه مذاکرات با همتای بلاروس خود، الکساندر لوکاشنکو، گفت که مسکو در ماه های آینده سامانه های موشکی اسکندر-ام را به مینسک عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل آریا به نقل از تاس؛پوتین گفت:همانطور که من و شما توافق کرده بودیم، شما در این مورد می پرسیدید، ما تصمیم خود را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه های آینده سیستم های موشکی تاکتیکی اسکندر-ام را به بلاروس عرضه خواهیم کرد که همانطور که مشخص است می تواند از موشک های بالستیک و کروز هم به شکل استاندارد و هم با تغییراتی به شکل هسته ای استفاده کند. 

  رهبر روسیه همچنین پیشنهاد داد که به وزرای دفاع روسیه و بلاروس و روسای ستاد ارتش دستور داده شود تا تمام جزئیات مربوط به این موضوع را بررسی کنند.

لوکاشنکو گفت: من کاملا موافقم. پوتین در پایان گفت: پس توافق شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روسیه بلاروس موشک اسکندر ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم

در حمله موشکی روسیه به مرکزی در بندر اودسا در حاشیه دریای سیاه، ساختمانی که به سبک گوتیک ساخته شده بود و مردم محلی آن را «قلعه هری پاتر» می‌نامند در شعله‌های آتش سوخت و دود سیاه به سمت آسمان بلند شد.

در این حمله موشکی چهار نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • پایان پوتین؟!
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد