Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهناز یاری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا پس از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان عراق در مسابقات قهرمانی غرب آسیا، اظهار داشت: حدود یک ماه زمان داشتیم تا برای مسابقات غرب آسیا این تیم را آماده کنیم. در این مدت کوتاه  باید هم انتخابی و هم آماده‌سازی تیم را جهت حضور در مسابقات انجام می‌دادیم که کار ساده‌ای نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی ما روی کلیات کار بود و این تیم هنوز در اول راه قرار دارد که پس از بازگشت از مسابقات، کار اصلی ما آغاز خواهد شد. سعی کردیم تمرکزمان را روی ساختار دفاعی بگذاریم و در کنار آن از نظر روانی بازیکنان را مهیای بازی کنیم. همزمان با ارزیابی ظرفیت بازیکنان، در کنار کار تیمی، روی ذهن برنده کار کردیم و نتیجه آن قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا بود.

سرمربی تیم سابق تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: علی‌ رغم اینکه اردوی تیم ملی فوتسال زنان عراق در ایران حاشیه‌های زیادی را برای ما ایجاد کرد اما با علم به این قضیه در ایران اردو برگزار کردم. چهار مسابقه بسیار ارزشمند و بازی دوستانه بسیار خوب را برای بازیکنانم در نظر گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد کار در ایران رقم خورد. قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان عراق در غرب آسیا به دلیل حضور آنها در اردوی تدارکاتی ایران بود.

تیم ملی فوتسال زنان عراق در حالی روز گذشته با هدایت شهناز یاری توانست جام قهرمانی را در مسابقات غرب آسیا در کشور عربستان بالای سر برد که به تازگی توسط سرمربی ایرانی خود تشکیل شده است.

شهناز یاری اواخر اردیبهشت ماه به پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق برای تشکیل تیم ملی عراق پاسخ مثبت داد و برای نخستین بار تیمی بدون تجربه را به عنوان قهرمان مسابقات غرب آسیا رساند.

تیمی که نه تنها میزبان این رقابت‌ها یعنی عربستان را شکست داد بلکه از سد فلسطین و کویت هم گذشت.

برچسب‌ها شهناز یاری عراق تیم ملی فوتسال زنان فدراسیون فوتبال عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهناز یاری عراق تیم ملی فوتسال زنان شهناز یاری عراق تیم ملی فوتسال زنان فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی فوتسال زنان عراق شهناز یاری غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا

تیم‌های ملی امید مردان و زنان ایران در پایان دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا به ترتیب در رده‌های دوم و ششم ایستادند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید مردان در دور نهم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه برابر تیم کشور مغولستان با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران در پایان این مسابقات با ۱۶ امتیاز بعد از تیم کشور روسیه در رده دوم قرار گرفت. 

تیم ملی امید زنان ایران نیز در دور پایانی مقابل تیم سریلانکا با نتیجه ۱.۵ بر ۲.۵ شکست خورد و با ۹ امتیاز از مجموع ۹ دور در رده ششم مسابقات ایستاد. 

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور داشتند. 

ترکیب تیم ملی امید مردان را بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و ترکیب تیم ملی امید زنان را آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف تشکیل دادند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا