Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:02:27 GMT

تیم یاری با هواپیمای اختصاصی به عراق برگشت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۷۸۳۸

تیم یاری با هواپیمای اختصاصی به عراق برگشت

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که در فینال بازی های غرب آسیا موفق شد تیم عربستان را با نتیجه 4-2 شکست دهد حالا با فتج جام قهرمانی این مسابقات یکی از گزینه های قهرمانی در مسابقات جام ملت ها بشمار می رود و این جام در حالی برای عراقی ها به ارمغان آورده شد که شهناز یاری و تیم مربی ایرانی تنها دو ماه است که کار خود را در عراق شروع کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید وزیر ورزش عراق در پی کسب این افتخار از سوی تیم ملی فوتسال بانوان این قهرمانی را به آنها تبریک گفت و با یک هواپیمای اختصاصی آنها را از عربستان به کشور برگرداند و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان عراق در بدو ورود به فرودگاه شهر اربیل مورد استقبال قرار گرفتند. البته قرار بود هواپیمای حامل اعضای تیم ملی فوتسال بانوان عراق در فرودگاه شهر بغداد فرو آید که به دلیل مشکلات جوی در فرودگاه شهر اربیل به زمین نشست.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال