Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:54:14 GMT

عصبانیت سران بارسلونا از رفتار دمبله

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۷۸۹۷

عصبانیت سران بارسلونا از رفتار دمبله

باشگاه بارسلونا از دمبله به خاطر تعلل در تمدید قراردادش به ستوه آمده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا در آستانه به پایان رسیدن است؛ این درحالی است که او هنوز تصمیم نهایی درباره ماندن و یا جدایی خود از آبی اناری‌ها را نگرفته است.

دمبله بعد از آمدن ژاوی به کلی متحول شد و یک نیم فصل متفاوت را پشت سرگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بارسلونا علاقه زیادی به سبک بازی دمبله دارد و از سران باشگاه خواسته است که این بازیکن فرانسوی را متقاعد به ماندن کنند.

الموندو نوشت: سران بارسلونا رفتارهای دمبله را توهین‌آمیز می‌دانند چرا که او نه تیم بعدی خود را انتخاب می‌کند و نه این که نظر نهایی‌اش را برای ماندن اعلام کرده است. از نظر سران بارسلونا دمبله در حال بررسی بهترین پیشنهاد است و ماندن در بارسلونا را اولویت دوم خود قرار داده است.

دمبله همواره اعلام کرده است که دوست دارد در بارسلونا باقی بماند این درحالی است که هنوز پای میز مذاکره ننشسته است و در حال گذراندن تعطیلات تابستانی خود است که این خشم سران باشگاه را به دنبال داشته است.

قرارداد دمبله با بارسلونا ۵ روز دیگر به پایان می‌رسد. او پیشنهاد نخست آبی اناری‌ها را برای تمدید رد کرده است. ژاوی از سران بارسلونا خواسته است که رقم پیشنهادی را بالا ببرند اما هنوز درخواست او اجرا نشده است. چلسی جدی‌ترین مشتری این مهاجم فرانسوی است و به احتمال خیلی زیاد او در صورت تمدید نکردن راهی آبی‌پوشان لندنی شود تا دوباره شاگرد توماس توخل شود.

دمبله در تابستان ۲۰۱۷ با ۱۰۰ میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست و قرار بود که جایگزین نیمار در این تیم شود اما از یک طرف آسیب دیدگی‌های زیاد و از طرف دیگر هم حواشی تمام نشدنی این بازیکن اجازه نداد تا او عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عثمان دمبله سران بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان