Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید محمود حسینی‌پور در چهارمین سفر شهرستانی خود وارد شهرستان چالوس شد.

استاندار مازندران در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه برنامه‌های مختلفی را برای شهرستان تدارک دیدیم، گفت: در این سفر مدیران استانی برای ملاقات‌های چهره به چهره با مردم در راستای سامان‌دهی، پیگیری دغدغه‌ها و خواسته‌ها مردم در روستاهای شهرستان حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چندین بازدید از مراکز شهرستان خواهیم داشت، افزود: جلسه‌ای با نمایندگان اقشار مختلف و همچنین ضمن بازدید از پروژه‌ها، بعدازظهر جلسه شورای اداری با حضور همه مسؤولان برای اخذ تصمیمات لازم پیرامون توسعه همه جانبه شهرستان خواهیم گرفت.

حسینی‌پور با اعلام اینکه این سفر در درجه نخست ارادت مسؤولان به مردم است، گفت: حضور میدانی مدیران از رویه دولت مردمی است.

استاندار مازندرا به مختل ماندن گزارش‌های مکتوب یا شفاهی مدیران اشاره کرد و افزود: در این بازدیدهای میدانی مسؤولان از نزدیک نسبت به مسائل و مشکلات شناخت پیدا می‌کنند و برای حل مسئله تصمیم درست اتخاذ خواهد شد.

شرکت در جلسه شورای اداری، جلسه تسهیل ورفع موانع تولید، بازدید از مراکز و پروژه‌ها، دیدار با اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر است.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر استانی استاندار استاندار مازندران سید محمود حسینی پور شهرستان چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها

علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال این شهرستان  تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:از محل تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفرتسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود:تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

وی از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر بفرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود:دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی در راستای شناسایی و معرفی آنها برای تسهیلات مورد نیازاقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان