Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی سبزواری روز یک‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیران باشگاه‌های ورزشی رشته‌های زیر مجموعه هیات ورزش‌های همگانی باید از مربیانی استفاده کنند که مدرک آن‌ها معتبر و مورد تایید این هیات باشد.

وی اضافه کرد: مربیان باید در رشته‌هایی فعالیت آموزشی داشته باشند که مدرک معتبر را کسب کرده و دوره‌های مربیگری را طی کرده باشند و حتی پرداختن به سایر رشته‌ها برای آموزش ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزواری خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها باید توجه داشته باشند که هرگونه گزارش مردمی مبنی بر تخلف و یا حادثه در حین انجام تمرین در باشگاه‌ها که مورد قصور مربی باشد، با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

وی خواستار نظارت مدیران باشگاه‌ها بر عملکرد مربیان شد و افزود: تمامی مربیان باید دارای مدرک معتبر باشند و حتی انقضای تاریخ مدرک مربیگری نیز تخلف محسوب می‌شود و باید نسبت به سپری کردن دوره‌های دانش افزایی و تمدید مدرک اقدام کنند.

وی با تاکید بر لزوم همراه داشتن بیمه ورزشی توسط ورزشکاران در باشگاه‌ها گفت: هرگونه فعالیت در باشگاه‌ها بدون برخورداری از بیمه ورزشی ممنوع است.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان افزود: رشته‌هایی نظیر آمادگی جسمانی، ایروبیک، یوگا، پیلاتس، بادی پامپ، جامپینگ، تی آرایکس و رشته‌های تمرینی و قدرتی که زیرمجموعه ورزش‌های همگانی هستند، در این باشگاه‌ها آموزش داده می‌شود.

ورزش‌های همگانی بیشترین ورزشکار سازمان یافته را در بین رشته‌های ورزشی استان همدان زیرپوشش دارد.

برچسب‌ها ورزش همگانی همدان ایروبیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی همدان ایروبیک ورزش همگانی همدان ایروبیک ورزش های همگانی باشگاه ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ