Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته توسعه بدمینتون آسیا، گفت: مربیان ایران تجربه زیادی دارند، اما هدف آسیا و جهان ارتقاء سطح آنهاست. - اخبار ورزشی -

اندی که برای پنجمین بار به ایران می‌آید و تدریس دوره مربیگری سطح یک جهان را برعهده دارد در خصوص این دوره مربیگری به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: خیلی خوشحالم مربیان از شهرهای مختلف در این دوره شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره مربیگری درخصوص مسائل و آموزش‌های ابتدایی برای کارهای مربیگری است که چطور ورزشکاران را آماده کنند و مورد ارزیابی قرار دهند و چطور راهکارهایی را پیدا کنند که به اهدافی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

وی هدف از برگزاری این دوره مربیگری بدمینتون را ارتقاء مربیان دانست و تصریح کرد: هدف اصلی این دوره که از طرف آسیا و جهان طراحی شده  این است که سطح مربیگری را در بین مربیان بتواند ارتقاء دهد من می‌دانم خیلی از مربیانی که اینجا هستند تجربه بسیار زیادی دارند اما اینکه به صورت برنامه‌ریزی شده بتوانند برنامه‌ها را بویژه در میان ورزشکاران جوان اجرا کنند خیلی مهم است و هدف ما این است که علاوه بر این تجربه به صورت آکادمیک هم این مسائل را در اختیار مربیان قرار دهیم.

رئیس کمیته توسعه بدمینتون آسیا به تلاش بازیکنان کشورمان در مسابقات جام فجر اشاره کرد و گفت: من هر بار در مسابقات جام فجر به ایران می‌آمدم اما سال گذشته این شانس را نداشتم که در مسابقات باشم. من تلاش بازیکنان ایران را می‌دیدم امسال هنوز شانس دیدن بازیکنان ایران را نداشتم اما با توجه به سطح مربیان فکر می‌کنم روز به روز بهتر می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط حضور ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: با توجه اینکه المپیک رویداد بزرگی است نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم همه چیز بستگی دارد به برنامه‌ریزی‌های خوب فدراسیون دارد مثل ثریا آقایی که با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون و آسیا موفق شد به بازی‌های المپیک راه پیدا کند اگر فدراسیون این برنامه‌ریزی را تا المپیک بعدی ادامه دهد می‌تواند نفرات بیشتری در المپیک داشته باشند.

پایان مسابقات تور جهانی تنیس زیر 18 سال با قهرمانی امیرعلی علی‌قواممحمدرضا توکلی سرمربی تیم ملی تنیس شدافتتاح 5 زمین تنیس در مجموعه توچال شهرستان شمیرانات + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدمینتون بدمینتون دوره مربیگری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست