Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال بنفیکا از رسیدن به مقام قهرمانی لیگ پرتغال بازماند

یاران کاپیتان تیم ملی فوتسال نتوانستند قهرمانی لیگ برتر پرتغال را از چنگ اسپورتینگ درآورند.

به گزارش طرفداری، تیم فوتسال بنفیکا بامداد امروز (یکشنبه) در سومین دیدار از مسابقات فینال لیگ برتر پرتغال، مقابل اسپورتینگ صف‌آرایی کرد و با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین برتری اسپورتینگ در پنج بازی فینال بود که قهرمانی این تیم را در لیگ برتر پرتغال مسجل کرد. اسپورتینگ فصل گذشته هم مانع قهرمانی بنفیکا در این مسابقات شد.

حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در تیم بنفیکا حضور دارد، در این مسابقه به میدان رفت.

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد لوتار ماتئوس: وقتی از بایرن مونیخ انتقاد می کنم، اولی هونس با شماره ناشناس تماس می گیرد و مرا سرزنش می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آاس اسپانیا، دیدار تیم‌های فوتسال پالما و بارسلونا در حالی به سود پالما به پایان رسید که یارارن حسین طیبی و اولاد قباد در این بازی جذاب صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.   دروازه بان تیم فوتسال پالما زمانی که این تیم ۲ بر ۱ از بارسلونا پیش بود با یک واکنش دیدنی از گل تساوی بارسلونا جلوگیری کرد تا این تیم در ادامه موفق به زدن گل‌های بعدی شود.   تصویر واکنش دیدنی دروازه بان تیم پالما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • اسپورتینگ قهرمان جدید فوتبال پرتغال
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید