Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه مرکز توسعه سلامت، محمدرضا رضانیا اظهار داشت: کارشناسان این مرکز طی خرداد ماه یک هزار و ۴۹۲ مورد بازرسی از اصناف  انجام دادند و از این تعداد ۸۲۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۳۰ مورد بازدید از اماکن عمومی و ۲۳۴ مورد بازدید از غرفه‌های آرایشی و بهداشتی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۲۰ مورد کلرسنجی، ۱۵ مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، ۱۶ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی، ۲۴ مورد نمونه برداری از نان، ۵۷ مورد صدور صلاحیت بهداشتی و صدور ۸۴۸ کارت بهداشتی از مهمترین اقدامات انجام گرفته توسط کارشناسان بهداشت محیط است.

رضانیا با بیان اینکه در این مدت ۶ مرکز متخلف به دادگاه معرفی شد اضافه کرد: در این بازدیدها بازرسان بهداشت محیط از دستگاه‌های قابل حمل استفاده می‌کنند و ۵۶۲ مورد سنجش توسط این دستگاه‌ها انجام شد.

وی  رعایت اصول بهداشتی را در کنترل بیماری کرونا موثر اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه اکنون جزیره کیش به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارد، لازم است مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون خود به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش از مردم خواست شکایات خود در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف را با شماره‌های ۱۹۰ و ۴۴۴۲۳۳۱۱ اطلاع دهند.

برچسب‌ها کیش هرمزگان رئیس مرکز توسعه سلامت کیش بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش هرمزگان رئیس مرکز توسعه سلامت کیش کیش هرمزگان رئیس مرکز توسعه سلامت کیش بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران