Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@12:49:23 GMT

اینستاگرام به زودی سن شما را تشخیص می‌دهد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۸۸۳۶

اینستاگرام به زودی سن شما را تشخیص می‌دهد

اینستاگرام به زودی کاربران را ملزم می‌کند تا برای اثبات سن خود، یک ویدئوی سلفی بگیرند.

به گزارش مشرق، کاربران اینستاگرام، برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشند. اما برخی کاربران ممکن است از این قانون پیروی نکنند. در صورتی که سن خود را به اینستاگرام اعلام نکنید، این شبکه اجتماعی می‌تواند حساب شما را مسدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوایل این هفته، اینستاگرام اعلام کرد که در حال آزمایش گزینه‌های جدیدی برای تایید سن کاربران هنگام ایجاد حساب کاربری است. پیش از این، کاربران برای تایید سن خود نیاز به بارگذاری مدارک هویتی در اینستاگرام داشتند.

این شبکه اجتماعی به زودی کاربران را ملزم می‌کند تا برای اثبات سن خود، یک ویدئوی سلفی بگیرند. این ویدئو با شرکت Yoti به اشتراک گذاشته می‌شود. هوش مصنوعی Yoti قادر است سن کاربران خود را در مدت ۲۰ دقیقه، بر اساس ویژگی‌های صورت آن‌ها تخمین بزند و پس از این کار ویدئوی ارسالی را حذف خواهد کرد.

قابلیت جدید اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربران نوجوان نتوانند با تغییر سن به محتوای نامناسب دسترسی پیدا کنند. این پلتفرم، به نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله، تجربیاتی متناسب با سنشان ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های ارائه شده برای نوجوانان می‌توان به تنظیم حساب آن‌ها به حساب خصوص به صورت پیش فرض، جلوگیری از تماس ناخواسته بزرگسالانی که نمی‌شناسند و محدود کردن تبلیغات اشاره کرد.

"اریکا فینکل" مدیر مدیریت داده متا در یک پست وبلاگی اعلام کرد که در حال حاضر ویژگی‌های تأیید سن فقط برای گروه منتخبی از کاربران ایالات متحده ارائه می‌شود و به احتمال زیاد در آینده در دسترس تمام کاربران جهان قرار خواهد گرفت. گزینه دیگری که توسط اینستاگرام برای تایید سن کاربران در نظر گرفته شده است، تایید سه نفر دنبال کنندگان است. این سه نفر باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و حداکثر ظرف سه روز به درخواست شما پاسخ دهند.

منبع: فرارو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فناوری گوشی موبایل گوشی هوشمند موبایل اینستاگرام خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سن خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول نیروگاه بادی درح به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت در دیدار با سرمایه‌گذاران شرکت انرژی‌های تجدید پذیر خراسان، اظهار کرد: ایجاد ارزش افزوده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه بادهای ۱۲۰ روزه از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در تولید انرژی‌های پاک است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند به رونق استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشینه کار در محل اجرای نیروگاه بادی درح اظهار داشت: به جهت اهمیت فعالیت این نیروگاه در استان، اجرای این پروژه باید شتاب بگیرد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی سرمایه گذاران در این جلسه و درخواست دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی، گفت: این درخواست با دید مثبت با محوریت معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می‌شود.

قناعت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی فاز اول پروژه گفت و متذکر شد: روند اجرای کار برای ۱۵ درصد باقیمانده فاز اول شتاب بگیرد تا این مرحله وارد فاز بهره‌برداری شود.

به گزارش‌ایمنا؛ نیروگاه بادی درح با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیون یورویی بخش خصوصی به ظرفیت ۵۰ مگاوات در حال احداث است و فاز اول پروژه شامل چهار توربین و به ظرفیت ۱۰ مگاوات، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 748437

دیگر خبرها

  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو