Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس بنیاد هدایت با بیان اینکه هم‌افقی و همراهی خوبی میان این بنیاد و ستاد فهما در موضوع سند ملی مسجد وجود دارد، گفت: مقرر شده برنامه‌هایی در آینده طراحی شود تا اقدامات بزرگی برای ارتقای مساجد و شبکه امامت انجام دهیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر میرمحمدیان رئیس بنیاد هدایت در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که در ساختمان شهید بهشتی این ستاد برگزار شد اظهار داشت: در این دیدار ایده سند ملی مسجد مطرح و نظرات دریافت شد و خوشبختانه هم‌افقی و همراهی خوبی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد هدایت ادامه داد: علاوه بر این، مقرر شد برنامه‌هایی در آینده طراحی شود تا گام‌های بلندی برای ارتقای مساجد و شبکه امامت برداریم.
وی با ابراز امیدواری از حل مسائل متعدد مسجدی با همدلی‌های شکل گرفته میان بنیاد هدایت و ستاد فهما، گفت: دولت توانایی ارائه خدمات متعدد به مسجد را دارد، یعنی در حوزه‌های علمی و دانشی، فرهنگی، خانواده و ... مسجد و حاکمیت می‌توانند ارتباط موثری داشته باشند. البته این ارتباط نیازمند رفع موانع قانونی و شفاف سازی مناسبات است تا بازگشت به مسجد بهتر و بیشتر از قبل شکل بگیرد.
حجت الاسلام میرمحمدیان درباره برنامه بنیاد هدایت برای تحقق نهضت بازگشت به مسجد، تاکید کرد: کار ما در بنیاد در مسجد تعریف شده است، ما درصدد تقویت نهاد امامت هستیم وقتی این تقویت رخ دهد امید به داشتن مساجد تراز بیشتر می‌شود. یعنی باید قابلیتی در مسجد ایجاد کنیم که باعث جذب شود، آن‌ها که از مسجد فاصله گرفته اند برای بازگشت به خانه‌های خدا نیازمند زمینه هستند لذا باید موانع حضور نیافتن آن‌ها برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ امام محله، بهتر از قبل جای خود را در جامعه باز کرده و ادبیات و گفتمان این مسئله در حال پیشرانی و هویت آن در حال شکل‌گیری است. همچنین، تولیدات دانشی خوبی داریم که کمبود‌ها را در حوزه دانش‌های عملیاتی مرتفع می‌کند. از دیگر سو، زیرساخت‌های خدماتی مطلوبی در آموزش، تجربه نگاری و خدمات مشاوره در حال ایجاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد فهما بنیاد هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی