Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت از تیم ملی اولویت ماست، گفت: در راهروهای مجلس از اعضای فراکسیون ورزش می‌شنوم که دنبال تغییر سرمربی تیم ملی و انتخاب گزینه داخلی هستند.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد در خصوص توجه ویژه مجلس شورای اسلامی به بحث حمایت از فدراسیون‌های ورزشی مخصوصاً فوتبال در سال برگزاری جام جهانی گفت: مجلس روی فدراسیون‌ها بخصوص فوتبال اگر لایحه دو فوریتی دریافت کند حتماً استقبال و به آن رسیدگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا از دراگان اسکوچیچ حمایت خواهد شد یا خیر گفت: من درباره شخص صحبت نمی‌کنم. فقط از فراکسیون ورزش مجلس خبر دارم که نقطه نظراتی دارند.

او در ادامه در پاسخ به اینکه در فاصله کوتاه باقیمانده تا رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نگرش مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف وضعیت نیمکت تیم ملی ایران با حضور دراگان اسکوچیچ تاکید کرد: جوابش را بنویسید نمی‌دانم اما پس از آن توضیحاتم را اینگونه ادامه می‌دهم. کمیسیون تخصصی وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی است. کمیسیون فرهنگی به طور قطع یقین و مخصوصاً فوتبال خیلی نگاه ویژه‌ای دارند.

نیکزاد تصریح کرد: همچنین در مجلس فراکسیون‌هایی در مجلس داریم که همواره در زمینه‌های تخصصی بحث می‌کنند. فراکسیون ورزش در مجلس با حضور عمده ورزشکاران و جوانان تشکیل جلسه می‌دهد. صحبت‌هایی که از آنها در راهروهای مجلس شنیده می‌شود بیانگر این هست که از سرمربی تیم ملی ایران راضی نیستند و بیشتر دنبال این هستند که سرمربی داخلی انتخاب کند. بنده لازم می‌دانم باز هم تاکید کنم که این صحبت‌ها در راهروها است نه در صحن رسمی و علنی مجلس.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس به شدت روی فوتبال در بازه زمانی باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۲۲ حساس است. من به وزیر ورزش توصیه می‌کنم هرچه زودتر با اعضای کمیسیون فرهنگی جلسه بگذارند و درباره ادامه روند سرمربیگری تیم ملی با نظر فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کنند تا با یک ثبات مشخص در این زمینه گام برداشته شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم ملی فوتبال ایران علی نیکزاد فدراسیون فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مجلس شورای اسلامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مجلس شورای اسلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، گفت: سرکوب تجمعات دانشجویی نشانه ترس دولتمردان آمریکا بیداری عمومی مردم‌شان است.

به گزارش فارس، محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون «سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا»، گفت: آمریکایی‌ها در عمل خلاف شعار‌های خود عمل می‌کنند. آزادی و حقوق بشر جز شعار‌های آمریکا است. آمریکا مجسمه آزادی را به عنوان نماد خود قرار داده تا به جهانیان بقبولاند که مدافع آزادی است.

وی افزود: امروز آمریکا ۱۸۰ درجه خلاف شعار‌های خود عمل می‌کند. چرا که فرزند نامشروعش در منطقه رو به زوال است. از این رو تمام ملاحظات را کنار گذاشته و روی حقیقی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کار آمریکا به جایی رسیده که در درون کشور خود هم دست به اقدامات ضد بشری می‌زند و دانشجویان و اساتید صلح‌طلب را سرکوب می‌کند. پلیس آمریکا به صورت وحشیانه با معترضین بی دفاع برخورد می‌کند. این برخورد‌ها پرده از تفکر لیبرال برداشت.

کوثری در خاتمه گفت: طوفان الاقصی و وعده صادق چهره استبدادی آمریکا را به جهانیان نشان داد. نظام صهیونیست در حال سقوط است. با این سرکوب‌ها سعی در جلوگیری از این امر را دارند، اما نمی‌دانند هر چه بیشتر دست و پا بزنند بیشتر در این باتلاق فرو خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند