Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر سعید جوانشیر روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بیمه سلامت از آذر ماه ۱۴۰۰ حدود ۳۰ نوع خدمت برای حمایت از زوج های نابارور اختصاص داده و  این زوج ها  تا ۴۹ سالگی می توانند از این خدمات استفاده کنند.
وی بیان داشت:  برهمین اساس بیمه شدگان در مراجعه به متخصصان زنان و اورولوژیست مدارک را  ارائه دهند و از خدماتی که جزو تعهدات بیمه سلامت قرار گرفته استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول با اشاره به اینکه مادران باردار نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند، افزود: مادران بارداری  که فاقد بیمه هستند تا زمان پایان دوران شیردهی کودک تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و فرزندان این مادران تا پایان پنج  سالگی رایگان بیمه می شوند.
جوانشیر در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: افرادی که از بیمه  رایگان بهره مند می باشند شامل  سه دهک اول هستند  که توسط وزارت  تعاون ، رفاه و امور اجتماعی  به سازمان بیمه سلامت کشور معرفی شده اند که در کشور جمعیتی حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را شامل می شود.

وی افزود: اکنون خانوارهای کم درآمد در 66 محله  محروم  البرز برای برخورداری از بیمه رایگان  سلامت تحت پوشش قرار گرفته اند.

این مسوول خاطر نشان کرد:  طرح مذکور بر اساس  تفاهم نامه ای که سازمان بیمه سلامت با وزارت کشور منعقد شد اجرا کردیم و دهه فجر سال ۱۴۰۰ در مراکز استان مستقر شدیم  که حدود سه هزار نفر بیمه شدند و تعداد دیگر هم مدارک را قرار شد البته این آمار مربوط به قبل از پروژه ۲۰۲۰ بود.
وی ادامه داد:  ۱۱۸ هزار نفر از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به صورت اتوماتیک و ارسال پیامک  تا کنون در استان البرز بیمه شدند.
این مسوول گفت: الان هماهنگی ها در حال انجام است که کد ملی سرپرستان را برای مردم ارسال کنیم و الان مشکلی که هست بحث کلاهبرداری است که علی رغم اینکه ماموران بیمه سلامت با مردم تماس مستقیم می گیرند مردم به  نیروهای بیمه سلامت اعتماد نمی کنند و تصور می کنند که کلاهبرداری است و این مشکلی است که اکنون در این خصوص وجود دارد.

جوانشیر با بیان اینکه تا کنون با توجه به سیستم الکترونیک ۱۶۴ بیمار را در استان  نشان دار کردیم، اظهارداشت: بیماران خاص لازم است که به صورت الکترونیک خدمات را دریافت کنند و ۳۴ پرونده هم  تا کنون به بیمه سلامت ارسال شده که  پرداخت کرده ایم 
وی یاد آور شد: سه مرکز شامل بیمارستان های کمالی و مریم و یک بخش خصوصی است که فعالیت دارند  و بر اساس تعرفه دولت که مشخص کرده  بیمه را پرداخت می کنیم .

برچسب‌ها بیمه سلامت کرج ناباروری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت کرج ناباروری بیمه سلامت کرج ناباروری بیمه سلامت هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه