Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رائیجیان با جمع بندی نظرات تخصصی مدیران و کارشناسان دستگاه‌های ذیربط در جلسه فرونشست، گفت: راه حل مشترک ما رسیدن به یک عدد طراز حداقلی برای کنترل فرونشست است.

او با تأکید بر تعدد کارگروه‌های مربوط به فرونشست در سطح استان اصفهان، می‌گوید: برای کنترل فرونشست اجماع تخصصی متولیان مبتنی بر علم و منطق نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رائیجیان همه‌ی راه حل‌های موجود نجات زاینده رود مستلزم تأمین آب حداقلی برای جاری بودن رودخانه است، گفت: انعکاس اجماع نظرات تخصصی به ریاست حوضه آبریز رودخانه زاینده رود و حوضه‌های جنوب غربی فلات و لحاظ کردن آن در سند راهبردی زاینده رود هدف برگزاری این جلسه است.

او هم افزایی نگاه‌های متفاوت در تخصیص آب برای تالاب بین المللی گاوخونی ثمر بخش بود، گفت: جاری بودن حداقل آب در زاینده رود مطالبه همگان است و وحدت در این موضوع از راه حل‌های جزیره‌ای در ارگان‌های مختلف جلوگیری می‌کند.

رائیجیان می‌گوید: آب منطقه‌ای اصفهان ظرف مدت حداکثر سه هفته تمامی نظرات و گزارش‌های کارگروه‌های فرونشست در استان را احصاء می‌کندو برای تحقق رسیدن به عدد حداقل آب مورد نیاز برای کنترل فرونشست اصفهان از تمامی ظرفیت‌های ممکن استفاده و نگاه علمی توأم با عمل منجر به اقدام علاج بخش در این خصوص می‌شود.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: عدم توسعه و تخصیص جدید، محدود کردن اضافه برداشت‌ها و ساماندهی مصارف مجاز، به صورت موازی پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه آبخوان زاینده رود فرونشست زمین زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، شرکت کشتیرانی‌ ج.‌ا.‌ایران با افشایی بر روی کدال، خبر از واگذاری ۱۷ درصد از سهام مالکیت خود توسط دولت به سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛ اگرچه موضوع در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد ولی سهامداران حکشتی نباید از این مسئله به سادگی عبور کنند! امّا چرا؟! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J04

دیگر خبرها

  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • خطرناک‌ ترین استان در بحران فرونشست
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • خطرناک‌ترین استان‌های ایران در میزان «فرونشست»
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه! (فیلم)