Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اخیرا نسخه بحرین «سلام فرمانده» با عنوان «سلام یا مهدی» با صدای «محمد غلوم» مداح و خواننده بحرینی منتشر شد.

در همین ارتباط، محمد غلوم به خبرگزاری فارس گفت: همه این سرود را دوست داشتند و دلیل آن به اشتیاق ما به صاحب الزمان ارواحناه فداه برمی‌گردد. این سرود برای تثبیت عقاید اسلامی  صحیح در نسل آینده در سایه هجمه بزرگ فکری غرب ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کار سلام فرمانده ایران دارای انرژی زیاد و پر از حس مهدوی و اسلامی بود که بر روی تمام مسلمانان شیعه و سنی تأثیر گذاشت بنابراین دوست داشتم که سروده فارسی را به سروده عربی پیوند دهم تا احساسات را نزدیک و همچنین نزدیکی به امام زمان عجل الله را بیشتر کند.

غلوم در پاسخ به این سوال که آیا برای این سرود محدودیتی در بحرین وجود نداشت و آیا از آل خلیفه ترس نداشتید، گفت: در بحرین محدودیت‌هایی در زمینه طرح امور مذهبی وجود دارد اما در این کار ما به این محدودیت‌ها فکر نکردیم و این سروده از عقاید شیعه به شمار می‌رود و سیاسی نیست.

وی درباره اینکه واکنش جامعه بحرین به این سرود چه بود، تصریح کرد: در ابتدای تبلیغات رسانه‌‌ای از تعداد بسیار زیادی که منتظر این کار بودند غافلگیر شدیم... همانطور که می‌دانیم نسخه‌های عربی این کار هر هفته در برخی کشورها تولید می‌شد و چالش این بود که ما این نسخه را از همه نظر بهتر و کامل‌تر تهیه کنیم.

وی افزود، در روز ارائه بیش از ۱۰ هزار نفر منتظر این کار در یوتیوپ بودند و ملت بحرین و کشورهای حاشیه خلیج فارس از این کار بسیار استقبال کردند؛ تماس‌ها در آن روز برای تیم کاری و گریه و ضجه مردم در بحرین قطع نمی‌شد.

وی تأکید کرد: همه از سنی، شیعه، سفید، سیاه، بزرگ، کوچک، ثروتمند و فقیر این کار را دوست داشتند و دلیل آن به شوق ما به صاحب الزمان برمی‌گردد، همه ما منتظر روزی هستیم که امام می‌آید.

مؤسسه بحرینی «الإمام الحسین (ع)»، چهارشنبه هفته گذشته، نسخه بحرینی سرود «سلام فرمانده» را منتشر کرد.

 این ویدئو پس از انتشار در صفحه یوتیوب مؤسسه امام حسین (ع) پس از گذشت حدود ۲ ساعت بیش از ۱۴ هزار بار دیده شد.

گفت‌وگو از «معصومه فروزان»

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار رهبر با معلمان

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کد خبر 749649

دیگر خبرها

  • سلامنامه‌ای برای صبح شهادت
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (15 اردیبهشت)
  • سلام من به مدینه به غربت صادق (ع) ... + فیلم
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • رونمایی از سرود مریانج من
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • فیلم| هم‌خوانی سرود در ابتدای دیدار رهبر با معلمان