Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از اخذ ۱۲ مصوبه از وزیر کشور برای رفع  چالش های شهری بجنورد خبر داد.

جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نشست و همراهی یک روزه سفر وزیر کشور به استان که به دلیل سفر ریاست جمهوری انجام شده بود، موفق به اخذ ۱۲ مصوبه برای توسعه و حل مشکلات شهری بجنورد شدیم و وزیر کشور دستور ویژه برای ۱۲ معضل و مشکل شهر بجنورد مصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن این مصوبات بخش اعظمی از مشکلات شهری مردم رفع می شود و شهرداری بجنورد به درآمد پایدار شهری خواهد رسید، افزود: در بحث الحاق ۲۷۰ هکتار از اراضی موسوم در ۷ منطقه بجنورد به محدوده شهری، دستور ویژه وزیر اخذ شد و پس از بررسی  در وزارت راه شهرسازی به محدوده شهر افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای درجه شهرداری بجنورد از ۱۰ به  ۱۱ از دیگر مصوبات وزیر کشور برای شهر بجنورد بود که تأثیر بسزایی برای اعتبارات شهری دارد.

شهردار بجنورد اظهار کرد: با دستور وزیر کشور، مجوز بازگشایی ادامه خیابان طالقانی که در مسیر فرودگاه به بن بست رسیده بود از فرودگاه اخذ شد و این مسیر بازگشایی می‌شود.

وی افزود: طرح و تملک املاک ضلع غربی امامزاده سید عباس (ع) در راستای اجرای طرح توسعه امام زاده، وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی، دریافت قیر رایگان و… از مصوبات وزیر کشور برای شهر و شهرداری بجنورد بود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی سفر استانی رئیسی بجنورد استانی شهرستانها وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری