Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:40:59 GMT

چند شهربازی در نقاط مختلف شهرقدس احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۹۶۵۳

چند شهربازی در نقاط مختلف شهرقدس احداث می‌شود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شهرداری شهرقدس، سعید شهلی افزود: از آنجا که فضا و محیط شهر بیشترین ارتباط را با مردم و زندگی اجتماعی آنان برقرار می‌کند، در نتیجه نقش بسزایی در احساس شادی و نشاط شهروندان به همراه دارد.

وی ادامه داد: یکی از محیط‌هایی که می‌تواند نشاط کودکان را در کنار اعضای خانواده رقم بزند فضاهای تفریحی و سرگرمی است که مدیریت شهری قدس در راستای دستیابی به سرانه استاندارد در این حوزه گام برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلی کمبود شهربازی در شهرقدس را محسوس خواند و اظهار داشت: جانمایی و طراحی فضاهای متنوع و افزایش سرانه‌های تفریحی و فرهنگی بویژه چند شهربازی در بوستان‌های سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار شهرقدس افزود: وجود فضاهای تفریحی مدرن از دید مدیریت شهری اهمیتی بسزایی در توسعه شهر دارد زیرا در کنار توسعه زیرساخت‌های شهری، رونق اقتصادی و رضایت‌مندی عمومی زمینه لازم برای نشاط اجتماعی را فراهم می‌کند.

عملیات طعمه‌گذاری و امحای حیوانات موذی در ۱۴ خیابان شهرقدس اجرا شد

شهردار شهرقدس با بیان اینکه طرح طعمه‌گذاری و امحای جانوران موذی و مضر در نقاط مختلف شهر اجرا شده است، بیان کرد: هدف از این کار ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط‌های شهری از جوندگان موذی به ویژه موش است که توسط حوزه خدمات شهری شهرداری قدس انجام و در مناطق مختلف شهرقدس اجرایی شد.

شهلی گفت: امحای جانوران موذی، با هدف ارتقای سلامت جامعه و پاکسازی محیط‌ شهری با شناسایی محل‌های تجمع این جانوران توسط نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری انجام شده و همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده این جانوران با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: طرح طعمه‌گذاری و امحای حیوانات موذی در معابری از جمله بلوار جمهوری، بلوار بهاران، هشت متری شورا، خیابان طالقانی و کوچه لاله در کاووسیه، خیابان ملاصدا در سرخه‌حصار، خیابان‌های پویای ولی، امام علی(ع)، شهید مطهری، استقلال، انصار، سیمرغ، باهنر و کوچه کانال توسط حوزه خدمات شهری اجرا و این اقدام در دیگر نقاط سطح شهر نیز به ترتیب اولویت انجام خواهد شد.

شهردار شهرقدس یادآور شد: با توجه به اینکه طعمه‌گذاری برای امحای این جانوران به طور مستمر در طول سال اجرا خواهد شد، از شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت کامل بهداشت محیط، محیط‌زیست شهری را پاکیزه نگه دارند و مانع ازدیاد این جانوران که اغلب ناقل بیماری هستند، شوند.

برچسب‌ها شهرداری قدس شهرداری تهران شهر قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قدس شهرداری تهران شهر قدس شهرداری قدس شهرداری تهران شهر قدس طعمه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود