Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه طنز آزادی مشروط، یک سریال تلویزیونی ۳۰ قسمتی است که توسط مرکز سیمافیلم تولید شده و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ساخته می‌شود. مراحل تولید این سریال در حال حاضر در زندان قصر در حال انجام است و داستانش روایت تلاش‌های کادر درمان، پرستاران و فعالیت گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا در قالب طنز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، در بازدید از پشت صحنه سریال «آزادی مشروط» گفت: مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» یادآور کوشش‌ها و بردباری‌های روزهای سخت کروناست و نشان دادن و ثبت هنرمندانه همدلی مردم، و تلاش کادر درمان و مجاهدت نیروهای جهادی در این دو سال برای رسانه ملی اهمیت بسیاری دارد.

رئیس رسانه ملی همبستگی و همدلی در مواقع بحران را از ویژگی‌های منحصر به فرد ملت ایران توصیف کرد و گفت: این مجموعه در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت خواهد شد.

جبلی با یادآوری فراز و نشیب‌های مقاومت دو ساله مردم در برابر کرونا، از روزهای آغازین کرونا و تلاش کادر درمان گرفته تا مجاهدتهای گروه‌های جهادی و تلاش همه جانبه مردم برای کاستن از پیامدهای کرونا و در نهایت موفقیت دانشمندان در تولید واکسن گفت: مردم همواره دوست دارند خاطرات تلخ و شیرین‌شان را در رسانه ببینند. آن‌ها روزهای سختی را در دوران کرونا پشت سر گذاشتند و نگاه به گذشته و صبر و مقاومتی که برای پایان دادن به آن روزهای سخت به خرج دادند، برایشان اهمیت دارد.

پیمان جبلی ادامه داد: کرونا اتفاق دردناکی بود که تا چند دهه بعد هم می‌شود از زوایای مختلف و در گونه‌های گوناگون درباره آن فیلم و سریال ساخت. شما در این مجموعه سعی کرده اید نگاهی طنزآمیز به کرونا داشته باشید و مطمئنم که مخاطب هم از آن استقبال می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ، ذهن و زیست جوانان را هدف گرفته و ما خود را مسئول آینده جوانان می‌دانیم و برایشان روی آنتن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

رئیس رسانه ملی ضمن قدردانی از مسعود ده‌نمکی، گروه تولید و هنرمندان این سریال تصریح کرد: با تمام توان از گروه سازنده سریال حمایت می‌کنیم و امیدواریم این گروه بتواند طبق زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده کار را به سرانجام رساند.

نگارش فیلمنامه مجموعه «آزادی مشروط» بر عهده کریم خودسیانی و شهاب عباسی بوده‌ است. قصه سریال «آزادی مشروط» درباره سه زندانی است. آنها به‌ دلیل جرمی‌که مرتکب شده اند، در زندان به‌سر می‌برند اما ورود کرونا باعث شده تا آنها آزادی مشروط را تجربه نمایند و بتوانند با خدمت کردن، بخشی از دوره محکومیت خودشان را جبران کنند. در این سریال، بازیگرانی همچون مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، رامین راستاد، علیرضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، شهین تسلیمی، مریم کاویانی، علیرضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، هلیا امامی و کاوه سماک‌باشی حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسعود ده نمکی سریال ازادی مشروط پیمان جبلی آزادی مشروط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کوهپایه زاده گفت: همانطور که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کردند خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی از سوی شعبه ۸ صادره دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام نموده است: چنان چه موکل آقای «بابک زنجانی» بتواند بدهی خود را پرداخت کند، مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است با درخواست دادگستری کل تهران و تایید ریاست قوه قضاییه، رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به «۲۰ سال حبس» تقلیل یافت.

وکیل دادگستری افزود: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از گذراندن مدت حبس می گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان «آزادی مشروط» را دارا است و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده نمونه درخشان و مصداق بارز درایت صداقت و سخاوت در تصمیمات اقدامات و قول های دستگاه قضایی است اظهار داشت: برخلاف برخی از اظهار نظرها و ادعاها نهایتاً اموال به کشور مسترد شد و هم حقوق قانونی موکل ملحوظ نظر قرار گرفته و احقاق گردید.

کوهپایه گفت: به عنوان وکیل دادگستری از بدو ورود به پرونده تمام تلاش و همت و تمرکز بر این امر استوار بود که حقوق قانونی موکل و جامعه بر اساس سوگند وکالت مورد توجه قرار گرفته شود. پس از ۱۰ سال حضور و وکالت در این پرونده تحقق وعده الهی را شاهد هستیم که «ان الله مع الصابرین».

وکیل دادگستری بیان کرد: نکته مهم اینکه این برگ ذرین در تاریخ قضایی که همزمان استرداد اموال و حقوق متهم مورد توجه قرار گرفته شده است، مرهون عدالت خواهی، تدبیر، صلابت، اهتمام و ژرف اندیشی شخص قوه قضاییه است که از بدو تشکیل پرونده تا به امروز با نظارت، ارشاد و جلوگیری از کج روی و ارائه طریق، هم مانع از تضییع خون انسان و هم اموال مربوطه به کشور مسترد شد، یقیناً اجر این ثواب عظیم نزد پرودگار محفوظ است.

کد خبر 6093267

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان