Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور گفت: شورای شهر یکی از نهاد‌هایی است که باید در صیانت از حقوق‌مردم مطالبه گر باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با حضور در صحن شورا به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: یکی از تکالیف و وظایف تعریف شده برای قوه قضاییه، صیانت و حفاظت از حقوق عامه است که برعهده دادستانی کل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر بخواهیم دادستان‌هایمان را به خط کنیم نیاز به دستورالعملی است که با رییس وقت قوه قضاییه مشورت کردم و دستورالعملی را تعریف کردیم، بعد از آن لایحه‌ای را طراحی کردیم که به زودی به دولت داده خواهد شد تا از طریق دولت به مجلس تقدیم شود.

او گفت: شورای شهر یکی از نهاد‌هایی است که باید در صیانت از حقوق‌مردم مطالبه گر باشد، اگر شما اختیارات دادستان و دستگاه قضایی را ندارید به عنوان نمایندگان مردم به صورت جدی مطالبه کنید. آیا تاکنون بحث کردید که هرجایی که حقوق مردم تضییع می‌شود نیازمند این است که از ظرفیت دادستان استفاده کنید؟

به گفته دادستان كل كشور، گاهى شوراها زمینه ساز تخلفات شهری هستند و گاهی هم مهندسان ناظر بدون دیدن ساختمان برگه‌ها را امضا می‌کنند، شهرداری‌ها را مکلف کنید که نسبت به امنیت ساختمان‌ها ورود کنند.

او گفت: استفاده از اراذل و اوباش در ساخت و ساز بسیار عجیب است، حتما این موضوع را از طریق دادستانی پیگیری کنید.

تماشاخانه ببینید| خداحافظی طائب و معارفه محمد کاظمی، رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه ببینید| ارسال غذا با موشک/ شیوه عجیب انصارالله برای کمک‌رسانی به شهرهای در محاصره یمن فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣ گفت: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین با آسفالت جاده سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.

 مهدی بخشی افزود: در تکمیل نشدن طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل بررسی می‌شود.

شایان ذکر است قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود