Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانس یواخیم واتسکه اعتقاد دارد که باشگاه‌های دورتموند، لایپزیش و لورکوزن تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی در بوندسلیگا انجام خواهند داد

هانس یواخیم واتسکه در مورد مسائل پیرامون بوندسلیگا صحبت کرده است.

طرفداری | هانس یواخیم واتسکه رئیس هیئت نظارت لیگ آلمان و باشگاه بروسیا دورتموند در مصاحبه با بیلد در مورد رقابت قهرمانی در بوندسلیگا، انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ، خرید‌های بروسیا دورتموند، جذابیت بوندسلیگا و برخی دیگر از موارد صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدتی پیش هانس یواخیم واتسکه در مصاحبه‌ای گفته بود که سلطه بایرن مونیخ در یازدهمین سال بر بوندسلیگا از بین می‌رود و اولی هونس نیز در جواب او گفت: "برای ده سال چنین حرف‌هایی گفته می‌شود پس چرا باید در سال یازدهم این اتفاق رخ دهد." اما اکنون واتسکه حرف خود را پس گرفته است. واتسکه در این‌باره، گفت:

من نگفتم که بایرن مونیخ در یازدهمین سال فرو می‌پاشد. من تنها گفتم که در چند سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد. به همین دلیل اولی هونس نباید بلافاصله عصبانی شود. من می‌دانم که بایرن دوست دارد برای 30 بار متوالی قهرمان شود. آن‌ها این حق را دارند. اما چنین چیزی مطمئنا برای بوندسلیگا خوب نخواهد بود. 

واتسکه در مورد قهرمان فصل آینده بوندسلیگا، گفت: 

 چیزی که می‌توانم قول بدهم این است که برخی باشگاه‌ها برای هیجان انگیز کردن رقابت قهرمانی، دست به هر کاری می‌زنند. این مورد شامل بروسیا دورتموند، بایرلورکوزن و لایپزیش نیز می‌شود.

واتسکه در مورد خرید‌های جدید بروسیا دورتموند، گفت: 

 این خرید‌ها به خوبی ما را از نظر فنی و ذهنیتی تقویت می‌کنند. اما در نهایت این تیم است که باید خود را ثابت کند.

واتسکه در مورد انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ، گفت: 

 سادیو مانه خرید بسیار خوبی است و من می‌خواهم بخاطر آن به بایرن مونیخ تبریک بگویم. اما اینکار را به عنوان رئیس هیئت نظارت سازمان لیگ آلمان (DFL) انجام می‌دهم. زیرا مانه هم مانند ماریو گوتزه برای بوندسلیگا مفید و موثر خواهد بود. اما نباید تنها به این نقل و انتقالات اتکا کنیم و بوندسلیگا خود نیز باید ستاره‌هایی را ایجاد کند.

 پس از انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ، برخی از اهالی فوتبال انگلیس و بازیکنان سابق لیورپول به انتقاد از او پرداختند. در این بین اما صحبت‌های دین ساندرز بازیکن سابق لیورپول بیش‌ترین بازخورد را در بر داشت. ساندرز در مورد انتقال مانه به بایرن گفته بود: "بوندسلیگا برای مانه چالشی به حساب نمی‌آید. او روی یک صندلی خواهد نشست و سیگارش را روشن می‌کند و بهترین دو سال فوتبالی‌اش را در بایرن نابود خواهد کرد." حال هانس یواخیم واتسکه به این صحبت‌ها واکنش نشان داده است. واتسکه در این‌باره، گفت:

 احمق‌های متکبر همیشه وجود دارند. به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) می‌دانم که فوتبال آلمان همچنان از شهرت خوبی برخوردار است. انگلیسی‌ها فصل گذشته هیچ یک از سه عنوان قهرمانی رقابت‌‌های اروپایی را به دست نیاوردند. هر چند که خوشحال می‌شدم اگر لیورپول با کلوپ قهرمان می‌شد.

واتسکه در مورد جذابیت بوندسلیگا و بازگشت باشگاه‌های شالکه و وردربرمن به این رقابت‌ها، گفت: 

 نه تنها ما مشتقانه منتظر دربی روهر هستیم. بلکه کل بوندسلیگا منتظر آن هستند زیرا این رویارویی، مادر تمام دربی‌ها است. این اتفاقات اهمیت دارند زیرا سال آینده می‌تواند تاثیر زیادی روی فروش مجدد حق پخش‌ها در سال 2025 داشته باشد و اگر بوندسلیگا در فصل آینده رونق بگیرد، این امر کمک زیادی به ما در این راه خواهد کرد. 

 

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هانس یواخیم واتسکه بروسیا دورتموند بایرن مونیخ واتسکه در مورد مانه به بایرن سادیو مانه باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ مهمان این تیم بود و به تساوی 2-2 رضایت داد تا به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو امیدوار باشد.

مودریچ که در چند هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کرده و کارلو آنچلوتی از او در دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید استفاده کرده بود در این بازی بار دیگر روی نیمکت نشست اما با تصمیم سرمربی تیم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

این ستاره کروات در دقیقه ۷۵ به جای جود بلینگام وارد زمین شد و توانست رکورد جذابی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کند. این بازیکن حالا بالاتر از فرانس پوشکاش، اسطوره باشگاه رئال مادرید، مسن‌ترین بازیکنی است که با ۳۸ سال و ۲۳۴ روز در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیراهن رئال به میدان رفته است.

انتظار می‌رود که مودریچ در صورت حضور در بازی برگشت و با احتمال صعود رئال مادرید به دیدار فینال بتواند رکورد خودش را بالاتر ببرد و شاید دسترسی به او برای ستاره‌های آینده این تیم بسیار دشوار باشد.

دیگر خبرها

  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)