Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:24:58 GMT

کریم انصاری فرد در لیست سیاه آ.ا.ک یونان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۰۳۳۸

آ.ا.ک یونان کریم انصاری فرد را نمی خواهد

باشگاه آ.اک یونان به دنبال راهکاری برای فروش مهاجم ملی پوش ایرانی خود است.

به گزارش طرفداری، باشگاه آ.اک یونان اکنون با داشتن کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و میلاد محمدی 3 بازیکن ملی پوش کشورمان بیشترین سهم از لژیونرهای ایرانی را به خود اختصاص داده است.

رسانه های یونان از هفته گذشته درباره احتمال خروج کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان از لیست تیم آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اک خبر دادند.

در همین رابطه سایت «newsbeast» یونان در این زمینه نوشت: آ.اک در فصل گذشته عملکرد ناموفقی داشته به همین خاطر به دنبال تغییراتی در ترکیب تیمش در فصل جدید سوپر لیگ است.

یکی از مشکلات مدیریت باشگاه آ.اک بازیکنانی است که قراردادشان تمام نشده و باید آنها را برای فروش بگذارد. آ.اک بازیکنانی مثل ورانش، لو تالک، باکاکی، کریم انصاری فرد، سینتوتا و تانکویچ را در لیست سیاه خود گذاشته و می خواهد این بازیکنان از لیست تیم خارج کند.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت