Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:12:31 GMT

براری به کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری اضافه شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۰۴۲۵

براری به کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری اضافه شد

به گزارش ایرنا، محمدرضا براری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تایید حضورش در کادر فنی تیم وزنه‌برداری مردان اظهار کرد: حضور در کسوت مربیگری برای من افتخار است و این حضور به پیشنهاد سعید علی‌حسینی سرمربی تیم و تایید سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون بود و امیدوارم گامی در جهت توسعه این رشته بردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قهرمان اسبق وزنه‌برداری آسیا با اشاره به مشکلات پیش‌روی ملی‌پوشان برای حضور در اردو گفت: روز گذشته (شنبه) جلسه‌ای با حضور ملی‌پوشان و سرپرست فدراسیون برگزار و آنان مشکلات خود را بیان کردند. تمام خواسته‌های آنان به حق بود و انوشیروانی نیز قول داد که این مشکلات را حل کند. امیدوارم اقداماتی در دستور کار قرار گیرد تا وزنه‌برداری ایران به ریل موفقیت برگردد. ایران در این رشته یکی از کشورهای قدرتمند جهان است.

عضو اسبق تیم ملی وزنه‌برداری ایران که سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را هم دارد، افزود: وزنه‌برداری شرایط سختی را دارد و اکنون سجاد انوشیروانی به عنوان یکی از نامداران این رشته در راس آن قرار دارد و باید پیشکسوتان به وی کمک کنند تا از مشکلات گذر کند. گذر از مشکلات می‌تواند وزنه‌برداری را به شکوه گذشته بازگرداند.

برچسب‌ها تیم ملی وزنه برداری سجاد انوشیروانی سعید علی حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری سجاد انوشیروانی سعید علی حسینی تیم ملی وزنه برداری سجاد انوشیروانی سعید علی حسینی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند